Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 08:52:05 följande:
    God morgon tjejer!Hemma med sjukling idag oxå, detta är INTE bra för salgkassan Kanske ska göra som smultron och ta tag i T på allvar... har en del som ska ut men inten inspiration alls... Vilken surgubbe du fårr bubblan, var kom han ifrån!? Hoppas han ändrar sej. Han må¨ste ju inse att även du behöver göra saker för dej själv. Å om du dessutom finansierar resan med T tycker jag inte han ska säja ett ord! Vad finansierar han sina teknikprylar med, blocket!? Knappast va....
    Å sjuk än liten?

Jag sa det åxå! Ska du på kent får du sälja nåt du har för att gå!!! Jag har ju inget att sälja säger han... Å NÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Han har köpt en stereo jäkel för 60.000.- å jag sa inte ett smack!! En dröm han haft länge och jag sa fine köp den!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Pimm skrev 2009-10-20 08:54:29 följande:
    Hade en lite lustig sak här med en pyjamas jag sålde på T. Enligt köparen fattades en tryckknapp och hon undrade hur vi skulle göra innan hon lämnade omdöme. Jag hade jag inte sett det och vi hade använt den ett par veckor innan sälj. Jag erbjöd henne köpa tillbaka med frakt t/r. Men fick svar att hon fattades pyjamasar och behöll den ändå. Jag erbjöd då halva summan och bad om hennes kontonummer men nu hör hon inte an sej alls. Ibland undrar man?
    Öh.... Vilken lustig typ
  • RååSa BuBBlan
    Pimm skrev 2009-10-20 08:58:04 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:54:47 följande: Nej det där tycker jag är oerhört taskigt av honom! Löjligt rent ut sagt och jag hade också blivit helförbannad om min make hade sagt så. Han tror nog att det är en dröm att gå hemma och det är det ju ibland men inte alltid, mycket som ska fixas.
    Ja alltså.. Som hemma förälder jobbar man ju mellan 07-24...  Lunchrast existerar inte, man springer mellan allt hela tiden..

Nä jag känner bara att han just nu är dum faktiskt... {#lang_emotions_undecided}

Dags för frulle!!

Tack för att jag fick skriva av mig sötisar... {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:40:17 följande:
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt. helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
    Nä.. Har du listat ut vem de är????? Får man fråga vem? Är det nån i tråden???????
  • RååSa BuBBlan
    seadwarf skrev 2009-10-20 10:48:54 följande:
    men åhh .. den bilden hade jag faktiskt inte ens sett .. lillpluttan.. hehe..
    Sööööötisen {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan

Äsch.. Här gick det inte att sitta

*Bubblis surar*

Cu!

• RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-10-20 18:48:55 följande:
    Höststädning! Vi väntar nytt från Småfolk any day....så vi tänkte det var dags att höststäda allt vår "gammal" Småfolk. Så - vi har 30% på utvalda Småfolk varor...men skynda dig att fynda - det tar slut snabbt!! Ha en underbar dag;) Värme hälsningar Alle os på AjaBaja
    Å hittade absolut ingenting {#lang_emotions_undecided}

Vill nog ha nyheter tror jag
  • RååSa BuBBlan

Nikki--- Huj va fiiiiiiiiiiin hopping {#lang_emotions_tongue_out}

Tjolla--- Gud vilken härlig bild på Milo och vovven som får macka med gaffel  

Lillronya--- Å va söt hon blev i nya frisyren {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan

röt faktiskt mitt flera veckor långa hoppstopp idag   Ja förutom lurvarna då rå, men dom räknas som ett byte

• RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 19:48:44 följande:
    röt faktiskt mitt flera veckor långa hoppstopp idag   Ja förutom lurvarna då rå, men dom räknas som ett byte
    Bröt ska de ju stå åfkårs
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15