Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-12-29 10:28:02 följande:
    men det fanns inga idaT strumps som passade i färgen det var bra
    Tur
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:28:33 följande:
    Det såg jag tyvärr inga i katalogen... Men det kommer säkert, han hitatde bara en katalog. Akvarieprintet var totalt underbart! Micke sa att det kommer massa fint till killar i vår, dom hade tagit hem 16 olika killprint :-O. Ja det är väl bara för att jag ska få en tjej
    Åh det låter lovande. Och dyrt Vore kul med lite mer fina killprint. Inte massa murrigt va?
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 11:37:21 följande:
    Ok, har ju hört att den där stad med fjärilar, kaniner och ngt annat ska komma i klänningar. Tyckte robotar eller hajarna kunde komma i klänningar Hajarna ska ju komma i ngt mer, hoppas på t-shirt och linne. Akvarie låter fint!!!! Du vet inte när det kommer?
    Ja, hajlinne låter fint. Till ett par turkosa eller röda shorts
  • Duntoffla

Dags att ta Noel ut på en promenad med hans nya fina "dumper" (snow racer)
    Vi ska ha med lite matsäck med varm choklad, pepparkakor och apelsiner. *mysigt*
    Kikar in lite senare

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 11:49:54 följande:
    Ni kan se det på Molos hemsida!
    Fiskarna såg fina ut. ÄVen den söta kjolen med blommor. *hoppas Noel vill ha kjol i sommar *
  • Duntoffla
    Pildi skrev 2009-12-29 16:13:52 följande:
    Har ni shoppat lite MOLO på rean? Min son har så många kläder så att han behöver inte ett enda plagg på flera månader plus att jag är fattig som kyrkoråttan ...snyft Ska ni inte lägga ut lite fina plagg på Tradera? Har alla gått på semester nu, det är bara 3 sidor med MOLO plagg!!! Vad är detta??
    Jag har shoppat lite molo på rea. Det brukar vara lugnt på Tradera så här i jul/nyår.

Varför ska vi lägga ut mer om din son har så mycket kläder?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15