Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Godagens allesammans!

Ser att ni pratar kyla... Vi har haft 18,7 grader kallt i natt!!! FYYYY! Stackars dom som köpte vårt gamla oisolerade hus säjer jag bara! Mannen åkte precis iväg för att försöka hämta hem sin lastbil, får väll se hur det går med de.. den har ju stått still i nästan 2 veckor så den är väll totalt igenfrösen... 

Igår råkade jag klicka hem en katvig t shirt från KL kids för 99 kr, fri frakt dessutom, sånt gillar vi!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2010-01-04 09:59:29 följande:
    Nån som vet om Veras Hus håller på att lägga upp rea eller om det som finns är det enda?
    De stod i mailet jag fick att deras rea startade i butiken idag och att dom la upp i webshopen så fort dom hann. Så jag tror dom kommer hålla på under dagen. Dom sköter webshopen från butiken och är det då mycke folk där så prioriteras ju givetvis dom kunderna. Men jag tror att de kommer mer under dagen!

Nu ska vi åka och fika hos ronya!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Tjollabolla skrev 2010-01-04 11:49:40 följande:
    Den sista har vi!Underbar!Å denna har vi oxå 
    Ååå den har jag haft span på i omgångar. Nu har jag kommit på att den ska sitta på ena sidan vår tv, på andra sidan hänger vårt bröllopskort, tror de blir fint.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Flock skrev 2010-01-04 13:12:51 följande:
    Hej hej!!Den sista gav jag min man i somras när han fyllde år.. Det tog väl ca tre månader innan hade satte upp den..sedan tog tålamodet slut på de sista TVÅ raderna, så där sitter inte bokstäverna fast riktigt och på tre kvart      Så besviken är jag.
    I detta hemmet sätter jag upp allt själv! Vs tålamod hade oxå tagit slut alldeles för tidigt!

Syns vi på torsdag?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2010-01-04 17:27:13 följande:
    Hej hej!Idag kom mitt paket från LLM Och lite mailingbags och en fin molnfilt från 1 och är 3.Tack snälla!
    Så lite så, kul att kunna hjälpa varandra att hitta godbitar ju!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-01-04 19:47:21 följande:
    Ja känn efter och hör av dej. Klart vi tar en sväng till henne om hon har lust på besök.
    Hon har alltid lust!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag vill oxå gå å lägga mej men jag vågar inte...{#lang_emotions_embarassed}

Första natten ensam i nya huset, känns jätte skumt...

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-01-04 21:57:50 följande:
    Vi kanske skulle tillbringat natten ihop istället. Jag vet inte riktigt hur jag ska få till sovandet inatt. Det är tur att jag är trött iaf...
    Tänker på dej, du e så himla stark, du fixar ju allt! Super duper dunder kvinna!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hoppsan då, jag trillade visst dit på en NS hoodklänning och ett par army brallor... 558 kr va ju billigt!

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15