Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-22 21:16:21 följande:
    ja jag har också det. fy jag vågar inte annat. jaa jag såg!! så himla fiiint det låter
    just ja till tjej kom ettt så fint  print med blomor på ljus å härligt=).. blev så förälskad i den så ni som har tjejer kommer nog definitvt fastna för den =)

tejja : jobbigt... men hur är hänslena i stl?? brukar dem inte var stora lr?
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-22 21:30:24 följande:
    åhh vad fint det låter!! vill att det ska komma nuuuuuuuuuuuuu
    jo när jag såg dem var ja så förälskad i dem=).... tro de skulle sita fin fint på tjejen din=).. nu såg ja ju den i suit men den ska koma i allt=)... hon i vår lokala afär sa att de ska få in lite nu i dec =P..... dregel....

inte för att jag tror att jag gynnar dem snålrävarna=P....

på tal om rävar ingen som vill låna mn lille räv... han är en redig nattuggla vägrar sova utan springer omkring överallt =P......tips å få han sova i sin egna säng med mottages tacksamt ...
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 21:31:22 följande:
    Vad tror han om mitt problem? Kraschad hårddisk? Känner inte av den varken på laptopen eller stationära? Jag har smått panik så jag kan lätt köra till Växjö om så skulle va
    HEHE.... jo han tror att det kan vara en kraschad hårddisk.....=( pling i inboxen....
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2009-11-22 21:38:51 följande:
    HEHE.... jo han tror att det kan vara en kraschad hårddisk.....=( pling i inboxen....
    oj hehe skule visst inte vara med =S.. sorry
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2009-11-22 21:37:09 följande:
    Usch, stackars lilla Smultron med familj . Känner att det nog är dags att back-up'a lite här med till lösa hårddisken... Är så dålig på det, att det skall krävas olyckor för att man ska skärpa sig . Själv sitter jag också och deppar (inte för att ta sorgen från dig ). Pappa åke in till sjukhuset i torsdags och nu ligger han nedsövd för att de ska kunna behandla honom på bästa sätt. Dock ser det bra ut. Ringde till farmor för att stämma av med henne och hon var mer förvirrad än någonsin (helt klar och frisk, men har åldrats sååå sen hennes särbo avled i våras). Känner att jag borde ta hand om henne mer, men orkar verkligen inte det nu. Orkar liksom inte ens ta hand om mig själv. Vill få ut denna bebis snart!!! Sorry för fortsatt ot...
    usch va jobbigt för dej......=(...ja et går ju til en gräns hur mkt en människa orkar .... finns det ingen som kan hälpa dej lite... avlasta på ngt sätt.

kram på dej
  • Greksmurfen

godmorgon.....
    är så glad idag.... maxen har inte haft ngn hostattack inatt=), bara vaknat en gång för att äta å sovit hela natten i resesängen som är i vårt rum.....

framgång......{#lang_emotions_sunny}

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2009-11-23 09:21:19 följande:
    Godmorgon! Jag är lika glad här! Vi har inte behövt gå upp och inhalera inatt och inte behövt ge alvedon/ipren heller. Vad skönt att  Max börjar må bättre!
     jo det känns underbart... har varit på tok för länge nu ....
    å så tur för  E med hoppas på att han håller på å tillfrisna han med =).....så febern har börjat ge med sig med lr?

på tors så bär det a till bvc med maxen för svininfluensa vaccinationen....det va tvungen å gå minst 2 v mellan 1års vaccinationera å denna. en annan borde vella med ta den dr sprutan nu innan ka ska börja jobba så den har fått verkan till dess.....
  • Greksmurfen

helle: guuuuud så fina dem var å matchade varandra i fina molo bubbelbilarna =).....

• Greksmurfen
    Helle skrev 2009-11-23 10:47:37 följande:
    Tack. Ja, det blev jättebra. Glad att du köpte tröjan också så vi kan ha den när suiten blir för liten. 
    {#lang_emotions_sunny}
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-11-23 11:39:59 följande:
    Hej flickor! Hur är det med er? Känns som jag alltid sitter vid datan men aldrig orkar skriva ngt
    {#lang_emotions_sunny}..hur e det med dej.....vilken v e du i?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15