• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-10-15 20:18:50 följande:
    Kolla skoaffären här hemma. Där köpte ju jag pax höstkängor till småttarna. Du vet de orangesvarta till E och rosasvarta till A.
    Ska knalla ner där i morgon tänkte jag.Annars blir de familia hela familjen på söndag!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:20:06 följande:
    Det var FÖR mycket!!! Ska ta mycket mindre denna gång! Har kvar sen sist, det gick liksom inte att handla upp allt!!
    Då e man jävlar i de garderad, De gick INTE att handla upp, jag lovar, de hade säkert gått!
    080826 - Puma Teolin
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-15 20:18:07 följande:
    oj.. 12 !!! jag hade 5 med.. fick ju lite rabatt med, så tyvärr pengar med mig hem.. ca 800 dkk!!! o de stängde så hann int ein igen =((( men ska nog ha med liite mer nästa ggn.. .-D
    Tycker 5 är rätt lagom.. Jag handlade bara en massa som egentligen va onödigt, kul va det ju självklart   Men nä... Väldans onödigt!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:18:39 följande:
    Nacka, Järla sjö Gustaf de Lavals torg 3. Kör järlaleden, ligger mellan Sickla köpcenter och Nacka Forum. Buss 404-422 Järla Stn. Saltsjöbanan Saltsjö-Järla.  Nackas hämtlager ligger i Årsta, Ostmästargränd 3, 12064 Årsta. Vår butik kan ej från 2009-10-01 expediera e-beställningar från kund. Vi ber dig att skicka e-beställning till kringliggande butik. Öppet. Mån-fre Lör Sön 10-19 10-17 10-17 Hämtlager Mån-fre Lör 08-19 10-17         Tel. hämtlager: 08-556 185 56   Klicka här för att se karta till hämtlager. Tel. 08-556 185 50 [email protected]">[email protected]
    {#lang_emotions_kiss}
    * 3 underbara busfrön *
  • Mamma Kråkan

Så nu fick Nelly en lurv till och lillebror en älgsuit & en småfolks grodor tröja{#lang_emotions_laughing}

Varför varför finns det inga fina pojklurvar denna säsongen?? Den bruna & den ljusblå är jätte fina men resten fastnar verkligen inte hos mig och lilleman måste ha en lurv till annars får det bli någon annan tjock fleece{#lang_emotions_undecided}

• Stormis

Hello!

Sötaste lila Bubblan idag. Karla såg orecis likadan ut . Pappan tyckre kasnke att det var lite mycket... Inte jag! Supersötaste lila nallenbjörnen!

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-15 20:23:37 följande:
    Nej helt seriöst!! Det gick inte!!! Eller jo gick o gick gjorde de väl om man blunda o tog vad som Jag ville dock inte ha nåt mer... Va mer än nöjd!!
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-15 20:24:56 följande:
    Så nu fick Nelly en lurv till och lillebror en älgsuit & en småfolks grodor tröjaVarför varför finns det inga fina pojklurvar denna säsongen?? Den bruna & den ljusblå är jätte fina men resten fastnar verkligen inte hos mig och lilleman måste ha en lurv till annars får det bli någon annan tjock fleece
    Poison då?   Den e jag sugen på!!
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-10-15 20:25:01 följande:
    Hello!Sötaste lila Bubblan idag. Karla såg orecis likadan ut . Pappan tyckre kasnke att det var lite mycket... Inte jag! Supersötaste lila nallenbjörnen!
    Tyckte de va urhärligt   Toklurviga ungar liksom   *gosiga*
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 20:24:15 följande:
    Tycker 5 är rätt lagom.. Jag handlade bara en massa som egentligen va onödigt, kul va det ju självklart   Men nä... Väldans onödigt!!
    men om jag har 3 o handla till då?
    nä.. handlade till alla sist med.. dock e stora dottern inte så förtjust i sitt molo =((
    tror flower med lila-vita armar e använd typ 3 ggr!! =((
    däremot sonen älskar sina.. om de är tvättade o hänger i garderoben så är de det första han tar speciellt motorcross... *som tyvärr börjar bli liten!*
    får se exakt hur mycket jag lyckas skaka fram..
    hörde nåt löst rykte om att den ev ska va i slutet av nov??? *salgtråden*
    då hinner jag iaf skaka fram mer

sist la jag ju tillbaka en del jag ångrade.. visste inte om jag hade pengar *visste inte att jag skulle få 6 plagg plus rabatt på småsaker*
    o vill  inte lägga tillbaka igen
    mer än vanlig rensa då..

ohh.. hoppas hoppas det blir salg..
    * 3 underbara busfrön *
  • RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-10-15 20:29:38 följande:
    men om jag har 3 o handla till då? nä.. handlade till alla sist med.. dock e stora dottern inte så förtjust i sitt molo =(( tror flower med lila-vita armar e använd typ 3 ggr!! =(( däremot sonen älskar sina.. om de är tvättade o hänger i garderoben så är de det första han tar speciellt motorcross... *som tyvärr börjar bli liten!*får se exakt hur mycket jag lyckas skaka fram.. hörde nåt löst rykte om att den ev ska va i slutet av nov??? *salgtråden* då hinner jag iaf skaka fram mer sist la jag ju tillbaka en del jag ångrade.. visste inte om jag hade pengar *visste inte att jag skulle få 6 plagg plus rabatt på småsaker* o vill  inte lägga tillbaka igen mer än vanlig rensa då.. ohh.. hoppas hoppas det blir salg..
    Å till tre, fy va skojsigt   Jag hade ju bara Bubblis och Bella då som ville ha linnen o nån lurv.. Nu ska jag ju bebis shoppa till syrrans lilla tös å det ska bli riktigt roligt, massa små suits och bodys...

Varför skulle de inte bli salg? Har jag missat nåt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15