solouniko skrev 2009-11-22 22:08:49 följande:
Ja, jag blev lite sugen på blankets tunikan också bara för att.. Men jag är egentligen inte superförtjust i det printet så det fick vara. Men winterblossom är ju såå fint! Och M har inget i det faktiskt, men snart så Det gäller nog att sätta högt utrop på T nu tror jag. Jag hade lite som gick ut ikväll och jag känner mig rätt nöjd. Min fiiina rosa molooverall bland annat Som Milla växt ur. Men jag fick 100kr mindre än jag gav så det känns ändå rätt okej. Men det är nog höga utrop som gäller!
Jo, jag får nog sätta höga utrop i fortsättningen. Fast tröjor under stl 80 går sämre har jag märkt.. Blanketstunikan gick ju tom lite bättre än winterbloom det trodde jag inte.. Jaja, men så kan det vara ibland
Nu längtar jag så tills nyheterna kommer. Fast jag tvivlar på att det blir så mycket shopping såhär i juletider. Men varsin tröja måste de ju få. Eller det kanske blir några nya Molosar julklapp

LJ2 skrev 2009-11-22 22:08:00 följande:
oj.. ja jag tycker ju att ord ska ha sin tid först.. sen tar man extra ??? han får väl sätta dig på nåt annat?? fast svårt med barn o bara hoppa in med kanske... extra tid e bättre, men inte mindre tid.. mindre lön e INTE kul.. !!! o speciellt inte till jul..! får trösta sig liiite med att man får lite mer tid med barn.. jag har ju tur
iaf med den biten.. sambon tar barn helgerna, o em tar syster o mormor dom några få timmar.. tur vi jobbar skift om varandra.. *jag 6-15, sambon 12-22* o sen e han ledig nästan alla fre o helger.. just nu
iaf.. jag har sagt att helgerna fram till jul e mina, han har jobba helg innan mellanåt.. nu får han va pappa oj.. jag måste lägga mig!!!! ska upp om 7 timmar... *gäsp*
Ja så tänker ju jag också. Det är annandagjul som har ramlat bort, och till saken hör att han ringde och frågade mig innan han hade gett ut schemat om jag skulle ta föräldraledigt den dagen och jag svarade nej det ska jag inte!!! Usch vad jag känner mig irriterad!!