Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mawe123 skrev 2009-10-16 07:47:22 följande:
    ****************Grattis Ängeln och Incommunicado!**************** Letar strumpbyxor till sonen och funderar på att prova ej sikke lejs från LLM, vi har bara använt IdaT:s förrut, men skulle vilja prova några andra. Någon med förslag, självklart gärna på rea
    katvigs?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 22:05:11 följande:
    Hmm det märks att man är gravid när man gråter för att Idolgänget sjunger We are the world... Sambon kommer mobba mig resten av livet! 
    haha jag kommer meeed mobba dig asg
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 22:19:20 följande:
    Butte, den 30 ska vi till Malmö och hälsa på Emma mottagningen... Vi kanske hade hunnit ses för en snabbfika??? Vi får ju lämna Milo hemma...
    jaa kom!!!

fy vad kul!! vilken tid??
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 23:05:55 följande:
    Haha! Ja, jag upptäckte att jag var gravid med Milo när jag bölade som en gris åt Allsång på Skansen Tyckte att han den där ungen som sjöng Zlatanlåten var sååå söööt. Tog ett gravtest direkt efter och visst var det så Jag gråter inte lätt annars heller...
    jag tokgrät åt lilla huset på prärien {#lang_emotions_dreamer}
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 23:07:04 följande:
    Vi ska vara där 13.oo. Men vi får se lite hur det blir med barnvakt och så, sambon ska ju med såklart, tror svärmor ska ha Milo. Men nån fika ska vi kanske hinna med
    jaa det är klart ni måste!!! måste ju se bilder på minitjolla
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 23:14:56 följande:
    Men lilla huset på prärien ÄR ju sorgligt! Å såå bra!! Japp, vi får försöka få till en liten dejt! Vi ska "bara" göra vanligt könsul, jag tycker 3D är lite väl dyrt... 1700 spänn! Tänk vad Molosar man får för det
    jaa men könsul räcker ju vill ju bara se själva biffen 1700kr var ju rysligt.

hehe jag fäöljde lilla huset på prärien pinsamt noga när jag var graid med isabel {#lang_emotions_embarassed}
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-16 23:18:16 följande:
    Butte -- lilla huset på prärien?? Lilla huset på prärien  - det är nästan inte ens ursäkt för en gravid kvinna Gokväll töser, inga fler bebisar under kvällen??
    {#lang_emotions_dreamer}

meeeen tjollla o dunis verkar ju hålla med  mig
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-16 23:53:00 följande:
    8 minuter kvar o jag sitter klistrad vid datorn Dock suuuuperseeegt internet *suck*
    men KLART att du vunnit gumman grattis!!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-10-16 23:54:44 följande:
    Tack!!Å de är så mysiga, armybrallsen! Dags att ninja eller nåt?
    nä om 5 min har liljan vunnit 20 000kr i resecheckar (tror jag det var)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15