Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-12-05 16:28:20 följande:
    Ja, många här rekommenderade den. Sen är den ju suupersnygg också!
    Tack! Inte sett den i 92 på T innan, bara småttingsize
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-12-05 16:50:23 följande:
    hoopas att den är fin!! jag såg den men vågade inte chansa när det bara stog "fint skick"
    Jag hoppas på det bästa Fin fin jamas till julafton
  • Everlonn

Vägde och mätte Bus idag, ca 94 cm och 14 kilo Inte så superspinkis längre!!

Det är väl rätt normalt, eller? *ingen koll*

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-12-06 21:23:10 följande:
    Mina pluttar väger 14 kg men är några cm kortare. Verkar normalt.
    Buttelina skrev 2009-12-06 21:22:34 följande:
    jodå det är jättenormalt isabel är 101cm och väger ca 15-15.5 kg jag ser isabel som helt normal
    Kanon! Hon har ju legat lite lågt på vikten...äter fortfarande som en kratta men allt mutgodis när vi är iväg ger kanske resultat
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:27:03 följande:
    Låter nästan exakt som Bubblis i strlk Nån cm till på Ida bara i längd..
    Skönt att få höra! Det betyder ju att hon växer till sig trots sin dåliga aptit
    Zvartaliljan skrev 2009-12-06 21:27:29 följande:
    Det är ju jättebra Nu har hon gått om Maia 98cm o 13kg fick jag henne till Bubblan - attans vilken otur men ni har ju 2års garanti enligt lag om det är något tillverkningsfel. men när allt slutar funka sådär samtidigt så verkar det ju mer som något fel i ledningarna...för hög spänning kanske? Jag hade kontaktat en elektriker för o kolla upp det.
    Fast Maia hade väl gått upp lite oxå? Hon ligger väl inte jätteunder i vikt längre?

Hur är det med lillebror och mamman?
  • Everlonn

Julpyntar och donar här hemma

Bus var helt lyrisk i morse, tomtar överallt!! Och nu håller mamman på att täcka alla speglar, fönster och glasytor med dekorationer Gillar julen!!{#lang_emotions_heart} Älskar när huset är juligt! Girlanger överallt, stjärnor och granar...massa jul i detta huset

Bus har på sig tomtetofflor och tomteluva till sin småfolks äppel suit Luciakronan är oxå flitigt använd

*myser*

• Everlonn
    söta kråkan skrev 2009-12-07 12:56:59 följande:
    härligt här har vi med täckt varenda cm med julpynt och spelande saker  Till och med toaletten har fått sin pyntning
    Hi hi badrummet här oxå Fast vi har inte så mycket spelande saker, mamman uppskattar tysta snälla tomtar
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 12:59:57 följande:
    Å myyyyys!! Jag vill åxå pynta!! Längtar till vi kommit in i huset för DÅ ska tomtarna fram  Blir sent pyntande iår men men..
    Härligt att få pynta ett nytt hus!!! Räcker julsakerna till då?
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 13:09:17 följande:
    Nä, dom gör ju inte det Får ta tåget in till Västerås med tjejerna å fylla på tomtebeståndet Har inte tänkt på det.. Men huset är ju fasiken mer än dubbelt så stort som här  Blir mååååånga nya tomtar
    Hi hi, ännu härligare ju!! Dubbla upp pyntet
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-12-08 19:23:19 följande:
    åhh måste bara berätta!!!JAg har kommit in på högskola ska läsa till sjukskötersa för att så småningom bli barnmorska
    Grattis!!!!{#lang_emotions_cheers}
  • Everlonn
    Jes sica skrev 2009-12-09 10:47:01 följande:
    Fy f*n vad livet är orättvist!!!! Fick missfall igår!!!
    Kramar om!!! Livet är så orättvist ibland
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15