Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-10-17 21:01:23 följande:
    klart jag tar kort den just nu e det inte då fint.. =)) 2 vita längder, o 2 väggar ljusgrå =)) men snart så =) www.svenskabarnrum.se/popup_image.php?pID=182...den blev det till slut.. han fick välja själv.. =)
    Vad coolt!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:21:36 följande:
    I morgon ska Bubblis och Mamman på Bio med kompisar för första gången, får se hur det går  Vi ska se Laban filmen
    Å vad det låter mysigt!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:22:28 följande:
    Lillronya---- KALAS SNYGGT KAKEL!!!  Åååå så fint ni får det
    Tack!!!
    Lite skillnad från innan va?
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-17 21:34:17 följande:
    japp sambon va inne på den först.. o jag gillade den i samma stil lite mörkare med djungel.. men, han e ju barn.. =)) o ville ha gladare färger..hade jag inte gjort om Julias rum nyss så hade hon fått den med delfiner!!! utan o tveka!!!! inte farligt pris heller,, 1299 kr totalt.. frakt o lim ingår!! (de andra kostade 699 + 65 i frakt + lim) vi kollade på tapeter bara.. fondvägg.. men från 319 kr/rulle o 3 rullar.. så samma pris ju då va iaf inte vårt val svårt...
    Är helt ovetande om vad sånt där kostar men det priset hade jag lätt kunnat ge. Det var ju tokfint!
    Dock kommer det aldrig att bli nåt sånt här.
    Har fel hus för det.
    melizza skrev 2009-10-17 21:35:51 följande:
    Ronya: vad snyggt kakel och hela köket blev ju superfint...kommer ihåg era blåa skåp förut....dem var inte att leka med men fint blev det nu
    Tack!
    Nä det blåa köket skojar man inte bort.

Njuter fortfarande av varje dag i mitt fina kök.
  • lillronya
    Morty skrev 2009-10-17 21:44:09 följande:
    och din diskmaskin är din nya bäste vän fortfarande eller??? Jag hade inte klarat mig utan vår och vi är ju bara 4 st i denna familjen.*slinker iväg och kokar te samt tar fram glass då jag inte bakat någon kladdkaka*
    Jaaaaaaaaaaaaaaa jag gillar min diskmaskin en massa!!!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-17 21:50:20 följande:
    vi väntar på den.. ska visst va delad i 12 delar, så tror den e ganska enkel o få upp.. det visar sig..!! den e skickad, så borde dyka upp mån.. senast tis.. jag har kollar runt lite, o många tar 3500 för en vägg..! eller pris / kvm.. som i slutändan blir 3500 eller mer..!! så bra pris ja =)) fel hus? varför?tror man kan ha såna var som.. =)) kan ju "rätta till" med inredningen sen? =))
    Oh jisses vilken massa pengar!!

Ja vi har snévägg i alla sovrum och på den sitter det furupanel. Och den ska vara kvar säger denna omoderna mamman. Gillar furupanel.
    Och man kan ju inte sätta en sån fin tapet på den enda hela väggen i ett rum. Då försvinner all plats att ställa nån hylla eller garderob ju.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:03:08 följande:
    Fasiken va T står stiiiiiiiiiilla!!! Det rör sig inte en spänn där alltså   Känns nästan Spooky där inne just nu tycker jag.. Total stiltje... *ryys*
    Nä det är stendött där nu....
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-17 22:08:13 följande:
    God kväll i Tråden!Jag har också blivit med diskmaskin minsann....efter att ha handdiskat efter hela familjen i 13 år
    Godkväll!
    Då är vi samma liga då.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-17 22:13:26 följande:
    Ja vi har lyft oss lite kan man kanske säga .....jag flyttade ju för tre veckor sedan och mitt kök är så modernt och fint jämfört med mitt gamla....
    Å vad härligt!!!
    Tasha78 skrev 2009-10-17 22:13:45 följande:
    nej för varje gång du svär måste du handdiska
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-17 22:13:55 följande:
    hmm.. nä.. där har du rätt..men, jag har sett "halva" fondväggar med när jag tittade!! minns inte vart bara.. vet att det var om man hade panel halva. (vi har i hall o kök än så länge, men ska bort då det inte passar in i min stil o i huset* *vit tegelvilla ju i enplans, mitt i samhället typ* här va en iaf.. =)) www.photowall.se/showItemLarge.aspx?bild=1183bara 135 cm hög =) * 999 kr*o den va bara på barnsidan jag kollade nu =) så borde finnas fler, då de har många sidor..
    Mycket fint det finns....

Här passar furun tycker jag. I gammalt rött hus med vita knutar, på landet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15