Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Slängde in ett par bilder i bt på världens lyckligaste unge Hon har ridit för första gången idag!

Hon var inte lika lycklig när vi gick därifrån "åååååååååka hästen!!!" som hon skrek!! Tror inte nån på marknade missade det

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Tasha78 skrev 2009-12-12 20:29:51 följande:
    såg härligt ut
    Hela ungen sken av lycka
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 21:56:19 följande:
    Godkväll flickor! Kan ni fatta att jag än sålänge inte handlat NÅGONTING från kalendrarna?!?! Sanslöst!
    Inte jag heller!!

Men jag åkte dit på meandi rean idag dock Byxor behövdes
  • Everlonn

Fick precis mess från Liljan, hon mår förhållandevis bra, ingen förlossning på G men hon är för trött för att sitta vid datorn, eventuellt skulle hon komma hem ikväll och kikar in då om hon orkar

• Everlonn
    Morty skrev 2009-12-15 11:24:45 följande:
    Hälsa henne från oss alla! Hon gör nog rätt i att verkligen vila!
    lillronya skrev 2009-12-15 11:23:13 följande:
    Å skönt att veta hur det är med henne iaf! Hälsa henne om du pratar med henne.
    Har hälsat henne Hon mådde visst lite dåligt och det var därför hon inte orkade sitta vid datorn...men om hon kanske blir utskriven så är det inte allvarligt
  • Everlonn
    söta kråkan skrev 2009-12-15 15:37:36 följande:
    så då var barnens hus med avklarat.... varför kommer man på saker så sent *suckar*någon som vet om br haft dom?
    Duuu kolla på Eko, om jag inte har helt fel för mig hade dom den där

http://www.bergendahlsgruppen.se/butiker/eko

Du får ringa runt till dom, sen bor det pölskärringar i närheten av varje tror jag
  • Everlonn

Väldans ot men jag vet att jag har sett skydd till bilbarnstol som man kan ha när man pottränar barnet...någon som vet vart såna finns?

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-12-20 21:37:59 följande:
    Vilket fynd!Grattis
    lillronya skrev 2009-12-20 21:36:34 följande:
    Grattis! Vad fin!
    Tack! överlycklig{#lang_emotions_sunny} *älsklingsklänningen* Den hinner väl inte hit till jul men men
  • Everlonn

Oj oj oj, Liljans bäbispå G!!! Hon hade skrivit på msn inatt men jag sov då, tänk om hon ville ha barnvakt eller nåt{#lang_emotions_sealed}  Fast då hade hon nog ringt förstås *lugnar mig själv*

Hoppas på nyheter snart

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2010-01-01 11:56:33 följande:
    Ja mig gör det inget, jag ville inte se filmen ändå (Avatar)
    Den var jättebra!! Rekommenderar den verkligen!
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2010-01-01 13:04:26 följande:
    Everlonn- såg du 3 D eller vanligt?
    He he såg den på tvn{#lang_emotions_dreamer} Men bara mååååste se den på bio oxå!!! Då blir det 3D, enda som visas på vår bio
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2010-01-01 14:01:19 följande:
    Heeej tjejer o gott nytt år på er får man säga så i efterskott *typ*lungt nyår för vår del igår.. åt vanlig middag vid 15, sen plocka undan lite, o sen ut o smälla raketer efter det mörknat.. o så lite tomtebloss o så ju =) sen in o fixa god mat * fläskfile som vi skar i mindre skivor, vitlöksost blandat med creme fraiche över det, o så smördeg under o över, o sen in i ugn * mums!!! o så sallad till det o baguette..de 2 små va inte så förtjusta i det tyvärr.. men antog det, tur det finns välling o mackor som kompletterande..massor över, så slipper laga mat iadg.. tur det blev stuvade makaroner o köttbullar kvar från middagen till de små efter maten gick vi ner o kollade film alla, utom lillan, hon orkade inte mer än till runt halv nio.. supertrött sen!! o sonen la sig tio.. o dottern halv elva, o mamma elva trött dag igår..va iaf vaken över tolvslaget.. vaknade 2 min innan, av allt smällande!!! såå skönt med lugnt efter allt stress jag haft sista tiden!!!! tja.. nu kollar vi film o äter godis *hmm* o sitter vid datorn när kommer molos nya släpp??? nu e det ju jan iaf!!!!
    Tack för Nyårs-smset{#lang_emotions_heart} Gott nytt år till er oxå!
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2010-01-01 14:59:27 följande:
    klart man skickar till de goa pölsekärringarna man har numret till hade ni ett bra nyår?? hade som jag skrev, sååå lugnt o skönt,.!! precis som jag ville för en gångs skull!!
    Vi hade mys   God mat och så såg vi på Avatar Ville knappt gå ut och kolla raketerna, vi fick ju pausa filmen ju
  • Everlonn
    LJ2 skrev 2010-01-01 15:04:30 följande:
    o va mysigt =) som vi, fast vi kollade wall-evi sköt raketer innan film, de va bra åhh.. e den bra?? sägs att den gick med plus en vecka efter den släppts, trots att de va den dyraste filmen som gjorts?? men frågan e om den e bra, eller om folk bara va nyfikna på o se den =)) verkar häftig, men samtidigt lite .. ja.. vet inte.. mycket bara. =)) så vill veta vad alla som sett den tycker om den =))
    Den var så bra att vi ska se om den ikväll på bio
    Duntoffla skrev 2010-01-01 15:43:50 följande:
    Aha. jag funderar på 3 D men undrar om det blir för "nära". Sjösjukevarning kanske? Minns att jag såg en film på Cosmonova och man blev nästan åksjuk
    Ingen aning hur det blir Men en kompis till maken var helt lyrisk över 3-d effekterna i alla fall
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2010-01-01 15:49:06 följande:
    Alla mina bilder utom standardmappen är borta och ändå hade jag betalat plus till typ feb... det skulle ju bli gratis med plus from första jan.. är era med borta??
    Alla mina bilder är oxå borta Hoppas de kommer tillbaka
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-01-05 21:58:30 följande:
    Jag kan kolla om de är på rea på torsdag. Tar ett par isf. Med risk för att skrämma upp bebismammorna.... Det är inte meningen isf.Det är Emilias 17årsdag idag. Och dagen hon gick bort...
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15