• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ullis 10 skrev 2009-11-27 21:58:48 följande:
    Men... vet inte men jag älskade deras webshop förr, men nu så vet jag inte.. men undrar åter vad som hände med conceptbutiken?
    Ja, jag har gillat shoppen men det är ju inte direkt säljande bilder enlig mig. Tycker synd om dem.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-27 22:00:36 följande:
    Men, det där var ju inget alls bra. Ok att man har en klickbar närbild men för de som aldirg köpt ex en Molo fleece då? De ser ju inte alls hur den ser ut. Dåligt
    Blev helt paff. Förväntade mig ju att när jag klickad så skulle man få se hela tröjan eller klänningen....
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-27 22:01:33 följande:
    E mår bättre nu. Trött är han efter den här rundan. Men han har ju också börjat med en ny medicin och jag hoppas att det inte är den som gör honom trött. Sover middag och somnar ändå frivilligt i tid på kvällen. Inte likt... Men han är pigg och glad och hostar mindre iaf. Tack för att du frågar.
    Skönt. Är det ny astma medicin? Kan man inte bli trött av den? Eller jag blandar ihop det med allergi medicin kanske.

Jag själv börjar känna mig lite smått knäckt. Har varit kass hela förra veckan och äntligen fått tillbaka rösten och kännt mig någorlunda frisk denna veckan MEN nu börjar få ont i halsen IGEN!!!{#lang_emotions_djavulsk} Jag blir knas! Hade ju tänkt börja träna igen..... *suck* Ska man få det om och om igen nu i ett par veckor???
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-11-27 22:06:04 följande:
    Ja, eller hur? Hmm... är lite sugen på lite av Molos nya men fasen vad dyra plaggen är. 399 kr för en tunn barntröja?
    Ja, sjukt pris. Hittils blir det 1 tröja var till barnen. Sen får jag se. Jag har gått och blivit lite kär i det här printet
    www.ajabajakids.com/popup.asp

Men skulle vilja ha det i tröja istället.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Flock skrev 2009-11-27 22:08:41 följande:
    Haha, ja gör det!! De ska sitta i skylten Hoppas bara nu de vill klä ut sig mycket.. Mina barn är lite mindre bra på det där..
    Hur gamla är de? Vad har ni mutat dem med? Eller ni har snälla lydiga barn helt enkelt. Låter mysigt med tomteparad i byn.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-27 22:13:14 följande:
    Ja, det är jättefint! Det finns väl i tröja fast det var kanske i baby?
    Ska finnas som knapptröja men inte sett i någon svensk shop. Iofs inte kammat alla shopparna. Orkar inte idag samt att jag har köpt knapptröjan med fjärliar och det känns som det räcker just nu. Ska ju köpa julklappar också. Fast vi köper nog inte så mycket till dem. De får så mycket ändå från mormor, farmor & farfar m fl.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Flock skrev 2009-11-27 22:14:41 följande:
    De är 11 och 12 år. KOnstigt nog, nappade de direkt. Jag blev verkligen förvånad.
    Skoj att de vill. Roligare när det är båda två också kan jag tänka mig.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-27 22:20:34 följande:
    Ååååååå en sån måste Nikita ha!!
    Ja, hoppas den kommer till någon shop i Sverige. Då får vi hojta på varandra så vi inte missar.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-27 22:23:58 följande:
    Ja det brukar bli massa julklappar från flera håll. Elias julklappar är klara men till Ella ska vi nog hitta på något mer tror jag. Jag har inte sett knapptröjan i någon svensk shop vad jag kan komma på nu iaf..
    Hoppas någon tar in den här i Sverige.
    Milliz skrev 2009-11-27 22:25:39 följande:
    Jättefin! Fast Ella har bara 80-86 än så hon kan inte ha knappisarna.. Fast det är ju iofs tur, de är ju mycket dyrare
    Vilken tur. Men den finns väl som babytröja också?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15