Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-20 20:01:37 följande:
    kappahl har jättefina!
    Undrans om de är rätt röd? {#lang_emotions_dreamer} Måste spana där... Tack snälla för tipset!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-20 20:04:05 följande:
    vilken strl  jag som nyss sålde 98or.. men dehade kanske varit för små ändå?annars har ju villervalla röda. superfina!
    98 eller 104... Båda funkar
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-10-20 20:04:17 följande:
    Joo, I know! Sambon muttrade att jag nyss köpte en ny lurvoverall, men det är ju inte samma sak som en jacka ju
    Nä gud nej!! Det är heeeeelt olika
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-20 20:06:58 följande:
    Tänkte precis skriva att om brallorna är köpta på salg svider det ju inte lika hårt.Lindex har ju även velourleggings.Och molobrallorna är tjockare än leggings då, då?  
    Velourleggingsen får jag inte ha på henne, pappan tycker dom är asfula

Njaä... Tjockare e dom väl inte {#lang_emotions_dreamer} Men liksom mer byxa på nåt sätt.. Leggings får lite långkalsongvarning i enfärgat utan kjol eller klänning
  • RååSa BuBBlan

Smilla--- Huj va snygg combo där {#lang_emotions_tongue_out}  Pussel o turkos alltså.... *mums mums*

Ja de ser ut att vara en fin röd, dom ska vi absolut spana på!! Tack

• RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-10-20 20:12:59 följande:
    Precis Hon har ju ändå en sån blygsam liten lurvsamling, speciellt om man jämför med många här inne
    Ja men se där

*stick o hoppa*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 20:13:17 följande:
    Alltså Milo har ju halsfluss, men hela hans tandkött är supersvullet. Så fort vi ska borsta så gör det SKITONT på honom, han skriker allt han kan och det blöder som fasen ur munnen. Ska det vara så? Tar penicillinet det med? Eller jag kanske ska ringa tandläkaren imorgon?
    Men nä!! Har han halsfluss stackarn   Fy!! Det som gör så ont   *kryapådigkram* från oss {#lang_emotions_heart}

Vet tyvärr inte varför det blöder.. Men det låter ju som att det har med infektion att göra... Jag hade nog ringt tandläkare eller läkare o kollat i morrn.. Bättre så man slipper oroa sig... Hoppas hoppas han piggnar på sig snart sötisen!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-20 20:13:50 följande:
    Konstig smak han har då Ja leggings utan kjol eller klänning är väl inte så bra nä. Tänkte att hon kanske har en del tunikor som hon kunde ha de till.Har inga bra tips då.Älskar ju jeans både på mej själv och på barnen. Hade blivit fullständigt uttråkad på bara velourbralls. Men det är jag det och det är tur att vi alla har olika smak.
    Han e lite konstig min gubbe

Jo tunikor har hon ju några stycken iofs... Kanske får köra dom lite mer o knipa bas leggings en period tills hon börjar gå på TVÅ ben igen

Ja bara velour e väl inte så där superspännande , vi har ett par Pop jeans som hon faktiskt kan ha ibland, dom e rätt tunna och mjuka..
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 20:13:52 följande:
    ta 3 bet 2
    *perfa*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-20 20:18:35 följande:
    ja varför liksom? det hade varit en såå snygg unisex bralla annars
    Mmmm... Varför kör dom inte Lindex modellen för??? Jag som inte gillar fickor ens Å sen ska det va rynk på dem ÅXÅ
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15