• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-28 22:26:49 följande:
    något bättre. hon blöder inte/mindre har fått vara uppe och röra på sig lite
    Blöder? Jag vet ju INGENTING, mer än att hela slemproppen gått och att hon åkte in med hoppades vara tillbaks igen till kvällen.
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 22:26:44 följande:
    Hej! Nu när vi är här samtidigt så vill jag bara skicka en STOR puss och kram till dig för fina posten jag fick häromdagen Jag blev superglad
    Äsch då...{#lang_emotions_embarassed} Jag tyckte bara att du behövde muntras upp lite!
  • Tejja
    Buttelina skrev 2009-11-28 22:29:57 följande:
    jaså.. hon åkte in och blev inlagd pga blödningar och förminskad tapp.. och så gav dom medicin för att skynda på lillemans lungor.. och blev ordinerad sängläge
    Åh, läskigt! Men skönt att bebben vill bo kvar lite till iallfall.
    Skönt att hon iallafall fått vara uppe och gå igen då. Det måste ju betyda att det är stabilare.
  • Tejja

Hmmm....visst måste väl Neah ha fjärliströjan va? Men 400:- *Dyrt*

• Tejja

Milliz skrev 2009-11-28 22:41:45 följande:
    Ja klart hon måste ha. Ella måste också få en sån när den kommer i babyklänning
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:42:52 följande:
    Lillronya- Vad fin E är i nya tröjan! Tyckte att jag såg att det stod "Neah" på den Fast jag håller med, svindyra... Funderar på hajarna till Noel men fasen vad dyrt. Påminn mig om att du ska få ett kort av mig när ni kommer hit och bakar sen.
    Ja, jag tycker ju printet är sååå häftigt.
    Men hon vill ju inte ha annat än tights på sig och jag vete 17 hur snyggt det är med de tröjorna och tights. 
    Ett kort? Spännande!
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2009-11-28 22:49:39 följande:
    Snyggast är kanske en lite längre tunika till. Men köpte inte du en liten jeanskjol på Salgen? Knapptröja+jeanskjol+leggings= Ja, det är bara ett kort på Noel och Neah som jag framkallat (ska klistra in lite i Noels album vid tillfälle) På ert land då de höll varandra i handen
     Åh så sött! {#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_heart}
    Jo, det kan ju gå bra- med en kjol att bryta av med. Ska testa imorrn och se om fröken fräken accepterar kjol!
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2009-11-28 23:21:40 följande:
    Babyshop och Annacill tror jag
    Åh...det finns fraktfritt! Måste in och kolla om de har tröjan där!
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2009-11-28 23:31:28 följande:
    Nu ska jag gå och knoppa i alla fall. God natt!
    God natt!
    Tänkte oxå lägga mig strax!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15