Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-17 09:13:06 följande:
    www.tradera.com/MOLO-gron-vinter-overall-stor...Skulle inte, borde inte..men såååååå fin ju!!!
    hehe GRATTIS!!! jag tittade på den igår och var nära den är ju så fin! bra pris också!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-10-17 09:09:59 följande:
    God morgon på er. Fick lite sovmorgon idag Ikväll blir det party, det var ett bra tag sen, ska bi kul
    vi ska med på party
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-17 09:18:23 följande:
    Jaaa jättebra pris! Fraktfritt med ju! Visst är den från -07 och stor som en 98? För 98 jag köpte var ju jättestor
    jepp den är stor som en 98a
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-17 09:23:03 följande:
    Nu måste jag gå igenom garderoben för att finansiera den Nu ryker några favoriter...men jag ville verkligen ha overallen!!!
    hehe ibland bara måste man
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-17 09:23:44 följande:
    Grattis till FINASTE overallen ever! Ja, den är som en 98, Milo ska ha sin 92a nu. *löve*Godmorgon! Här fick vi sovmorgon till halv nio. Å nu sitter tokungen och matar hunden med macka på en gaffel
    mår han bättre nu??
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-17 09:23:44 följande:
    Grattis till FINASTE overallen ever! Ja, den är som en 98, Milo ska ha sin 92a nu. *löve*Godmorgon! Här fick vi sovmorgon till halv nio. Å nu sitter tokungen och matar hunden med macka på en gaffel
    den gröna och den orange är nog de finaste molo overallerna som gjorts
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-17 09:30:42 följande:
    Ja det gör han nog, äntligen! 37.7 stod tempen på, hoppas det håller sig där och inte stiger... Hur var det nu, var den där tävlingen avslutad eller?? Med Snövit? Har Liljan vunnit?
    åhh vad skönt!!
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 09:41:09 följande:
    blockad & klar. Gaaaaa Försöker kreditera men den säger bara ogiltigt aktions nummer men jag vet att det är rätt har kollat 200000000 gånger nu Jag ÄLSKAR det printet.
    gah irriterande
    Everlonn skrev 2009-10-17 09:48:43 följande:
    Tack! *glad* Och regnbågen-07! Mycket lycklig!! Har fått favvisarna! Regnbåge-07, grön-07 och IdaT lila kottarUndras vad maken kommer att sägaTror ni ovanliga print går bra även om det är kortärmat?
    jaa regnbågen 07 och den orange har vi underbara. nä kortärmat går nog inte så bra
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-18 09:56:16 följande:
    Hej! Är här någon online idag eller alla söndagsmyser? Vi upptäckte precis att när vi borstar Milos tänder så blöder det runt i stort sett ALLA tänder i tandköttet! Vad kan detta vara?? Han har ju varit sjuk hela veckan och haft hög feber, han luktar dessutom väldigt illa om munnen och vill helst inte äta. Idag hade han ingen feber...
    tandköttsinflammation?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15