Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Bubblan: vad söt ubblis i fina starssuit.....skulle nog kunna tänka mig en fina liten tröja i dem starsen till Stella

Ängel: vilka söta tomtar i BT
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

God fortsättning på er tjejer!!!

Hoppas julen vart fin och mysig!!

Här har vi äntligen fått snö och idag har jag och Stella varit ute och åkt snowracer halva dan....usch vad svettigt det var

• melizza

snabbt svar önskas.......hur är molos overaller i strl i år??? stora eller små?? vill köpa till nästa år till min tös och i år har hon haft 104 men den är på gränsen till liten nu så jag hoppas hon kan ha den ett tag till tills vintern är slut iaf.....men ska jag ta 116 till nästa år eller blir det för litet eller för stort??

• melizza
    lillronya skrev 2009-12-26 21:09:49 följande:
    Vi har ingen från i år, men från förra året. De ska väl vara samma. Det var året innan som de var jättestora...
    tror du 116 räcker då??
  • melizza
    lillronya skrev 2009-12-26 21:15:17 följande:
    Å jag vet inte. Jag har ju bara hat molo denna vintern och är inte uppe i den storleken än. Sitter själv och velar mellan 104 och 110 till nästa vinter...
    äsch det fick bli en lila molo overall i 116 till nästa år så får jag väl sälja den om den inte passar

visst är det svårt......vi har ju haft vår molo overall 2 vintrar nu för den passade ju fortfarande i år med men nu börjar den bli precis i ärmar och ben så hoppas hon inte växer så mycket nu så att den hinner bli för liten innan vintern är slut
  • melizza
    Damien och Adrian skrev 2009-12-26 21:20:37 följande:
    köpte också Molo overall, lila st 86 till nästa vinter, har en grön men tänkte att de här är mindre? el ska jag ha 2 helt enkelt i samma stlk till Adrian då? www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10445...fint pris!
    den var riktigt fint pris på med

en sådan blev det till Stella till nästa år i 116 då....hoppas den kommer passa
  • melizza
    lillronya skrev 2009-12-26 21:22:50 följande:
    Jag velade för länge...Ja ja nu behöver jag inte fundera mer på det idag. Jättebra pris!!
    va? {#lang_emotions_surprised} tog dem slut???
  • melizza
    lillronya skrev 2009-12-26 21:25:28 följande:
    Ja den jag ville ha gjorde det iaf...
    vart och vilken ville du ha?? var du inne på skattkammaren??

där köpte jag just min lila molo overall i 116  till 50% *nöjd*
  • melizza

Goddag!!!

Duntoffla skrev 2009-12-27 10:40:51 följande:
    God dagens och god fortsättning!Nu har våra gäster åkt och jag har tillgång till datorn igen Hoppas att er jul varit bra. Det har vår. Enda smolket är att Noel fått vattkoppor lagom till julafton. I natt var inte kul, han grinade och kliade stackaren Han har verkligen överallt- rumpan, snoppen, öronen, i hårbotten, ögonen... Skrutten!Shoppar ni något? Jag hoppas på lite bra reor nu. Är lite shoppingsugen
    stackars liten......ta potatismjöl på han...det sägs lindra kliandet....det gjorde jag på mina för flera år sen när dem fick vattenkoppor
  • melizza
    Duntoffla skrev 2009-12-27 10:48:23 följande:
    Hej!Kul att någon är här. Ja, jag har också hört det med pot.mjöl. Hade på kylbalsam igår men ska testa mjöl ikväll.
    funkade kylbalsam då?? torkar det in snabbt och så eller är det mest kladdigt??

min Stella har ännu inte haft vattenkoppor så det är ju bra att få lite tips när det väl kommer......
  • melizza

Hej på er!!

När kommer det mer nyheter från molo??? är så sugen på mer nytt fast jag inte har köpt mycket men vill seeee

• melizza

Duntofflan kom igen nu säg......nu blev jag med nyfiken

• melizza
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:32:34 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag är på smällen.Så, nu kan livet återgå till det normala. Några bra reor?!
    Ååååååå GRATTIS!!!!!!!! {#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_flower}
  • melizza

tjejer är det lönt att lägga ut molo lurv på T nu eller ska man vänta till nästa höst??? vi använder ju våra lurvar hela året men alla gör ju inte det

• melizza
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 21:57:55 följande:
    Prova, här används lurvarna året runt med.
    fast vill ju inte att den typ ska gå för 150 spänn heller......ja ja jag får tvätta den först då så får jag se.....det ligger så lite molo där nu så man vet ju inte.....kanske till bb blir bra....
  • melizza
    Quiet thoughts skrev 2010-01-04 14:36:48 följande:
    Tittar via en snabbis, önskar alla god fortsättning. Jag vet att ej detta är någon bildtråd men slänger in Alvin ändå i småfolks kofta och NSbyxorna. Lovade ju göra det.
    åååh vad fin den småfolkströjan var.....vart har du fått tag på den fina???

Goddag alla förresten
  • melizza
    lillronya skrev 2010-01-04 16:50:15 följande:
    Hej!
    här fanns det inte många som vanligt.....

shoppa kan man inte heller......så vad göra??? äsch kanske fota till T men orkar inte riktigt ta tag i det *latmask*

glad är jag iaf för idag fick vi den fina lila molo overallen och rosa NS hood
  • melizza
    lillronya skrev 2010-01-04 16:58:29 följande:
    Ja vad ska man göra...JAg har iaf gjort i ordning en prolist att köra igång ikväll. *klappar mej på axeln* Ååå vilken fin post ni har fått!!!
    duktig Ronya

kanske ska ta tag i fotandet fast nu får man ju fota med blixt och det brukar inte bli lika bra så jag väntar nog tills imorgon iaf :-P

den lila overallen var jättefin men trodde att den var lite mörkare men jag är jättenöjd med den iaf......och NS hooden är ju underbar.....
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-05 15:34:00 följande:
    Se där   Har åxå ett paket att hämta ut faktiskt, men jag kan inte ta mig dit utan gubben.. Går ogärna 45 minuter i 23,5 minus som vi har just nu
    brrrr 23.5 minus.....usch och fyyy vad kallt....vi har bara -9 och jag dör nästan när jag kommer ut men sen blåser det en del idag med och så bor vi vid havet så det känns som om det vore -20 svinkallt

hoppas det snart sjunker och du kan få lite varmare i huset
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-05 15:44:56 följande:
    Det är hemskt faktiskt! Riktigt sådär ISKALLT!! Man blir genomkall i kroppen på bara nån minut *brr*Men sjunker tempen så börjar det rinna in vatten från taket istället o vettesjutton om de e bättre
    åååå pest eller kolera......hoppas iaf att ni löser det snart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15