• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-29 19:16:23 följande:
    Godkväll, nu är jag hemma o njuter av min soffa efter en GOD middag (blä för sjukhusmat )
    Skönt att du fått komma hem igen och hoppas att du får stanna hemma länge till! 
    Hej i tråden förresten.
    KAn någon länken till kalendertråden?
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-29 19:49:50 följande:
    Jag tror att mitt undermedvetna dras till sådant som rör danskt Har köpt en matta på Tradera och när jag får vinnarmailet så har visst handlat av MPVs privata Tkonto
  • Tejja

Thea och grodan- kan du inboxa ditt t-nick till mig?  (kommer inte in på din sida)

• Tejja

Tack Theaochgrodan

Lite OT då- men jag letar bra siter för julklapsshopping.
    Letar prylar helt enkelt. Har ni några bra tips?
  • Tejja
    Buttelina skrev 2009-11-29 23:02:12 följande:
    till vem ålder?
    Allt från 2-64!
    Men mest till tonåringar och vuxna.
    Hittade till coolstuff.se (el. com?) och de hade lite kul grejor.
  • Tejja
    Smultronhjärta skrev 2009-11-30 19:00:47 följande:
    Hej! Idag har jag varit på Gekås-fy f*n vad folk men jag hann iaf krama Mammastök Sen fick maken sin födelsedagspresent på fiskeaffären utanför och jag kunde äntligen gå och sätta mig i bilen igen! Har såå ont i magen hela tiden och är smått rädd att det är blindtarmen *måste kolla febern*
    Usch, det lät inge bra alls. Var rädd om dig.
    Hej all förresten!
  • Tejja
    Tejja skrev 2009-11-30 19:11:50 följande:
    all=alla
  • Tejja
    Stormis skrev 2009-12-02 18:58:19 följande:
    Här pratar vi annat än danska barnkläder idag ser jag Om vi ändå är ot... Var hos BM idag, går in i v 40 i morgon. Bebisens huvud ligger långt ifrån nergrävt, dvs inte fixerat och magen ligegr långt över "normalkurvan" så nu har jag fått en extra läkartid på måndag med extra-ul för tillväxt och fostervatten. Hon sa också om vattnet går som en fors så ska jag lägga mig ner på golvet, finns risk annars att navelsträngen kläms då huvudet ligger så långt upp... Hade varit en syn på stan
    He he he...ser framför mig hur du ligger på golvet in nån butik och inväntar ambulans!
  • Tejja

Gokväll damer!

Här sitter vi och sörjer att vi inte får se Tove i Globen på fredag.
    Jag och dotra har ju biljetter dit och hon har haft stora förhoppningar på att få se henne live!
    jaja, vi ska nog överleva detta oxå!
    Har ni gjort några adventsfynd ikväll?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15