Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-11-23 20:45:23 följande:
    nää.. tror inte det.. jag spyr ju konstant o blir inlagd o går på mediciner o sånt.. sängliggandes 4-5 första mån o därefter bara kräkig som attan.. o mellan det så mår jag konstant illa typ.. o så 3 barn som vill ha sin mamma på det.. nää.. de är värda bättre.. stackars felicia när jag väntade max.. hon fick inte sitta i sängen - spydde jag luktade hon nåt hon ätit eller druckit, spydde jag.. försöka läsa för henne o hon böjde sig o kolla i bokne, då rörde sig ju sängen--- o då spydde jag... nä.. de är värda bättre.. jag har lyckats 3 ggr får va nog så.. även om jag e sugen som bara den.. men nä.. sätter mina barns behov framför mitt eget.. hade jag vetat att jag bara blev gravid o sen va det inte mer typ.. då hade jag nog funderat myyycket mer
    uhhh låter inge vidare då har ja förståelse...... du får snoooza bebe på annat håll istället=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 20:53:47 följande:
    Godkväll Nu har jag tid att sitta här en liten stund. Idag postade jag mååånga paket...gick på ca.1800kr i frimärken! Helt slut är jag efter allt packande. Nu kokar det lite knäck på spisen för jag tycker jag förtjänar det Jessica - Grattis till pyret o Catta kan få ett grattis här med
    tack gumms=)......öhh börja bebisverkstad direkt....... kommer nog bli rätt tufft för maia  som de gör.... så mestadels för hennes skull så bör ni nog iaf vänta ett tag....å så lillgubben kan få vara liten med =)
    Buttelina skrev 2009-11-23 20:59:37 följande:
    åhhhhhh GRATTIS GUMMAN
    {#lang_emotions_sunny}...sorry om ja skämtade lite vilt innan =)....men tror att du klara skämt rätt bra.. duverkade vara en mkt spattig , pratglad person precis som ja sjäv{#lang_emotions_sunny}
  • Greksmurfen
    {#lang_emotions_kiss} kram på dej=)....
    Buttelina skrev 2009-11-23 21:20:28 följande:
    haha du kan skämta huuur mycket du vill om/med mig luungt gums
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-23 21:24:12 följande:
    sååå himla kul med en liten till ju  åhhhhhh spännande!!!
    ja ska bli komiskt å se om den liknar maxen>=).. tro ju det kommer bli en han =P..maken har ju 85% killar på sin sida .. visst hade det arit såååååååååååå kl med en flicka så mkt fina molosar det finns....
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-23 21:31:26 följande:
    jaa flickmolosarna är ju bara underbara!! jag tror det blir en tjej
    åhhhhh den fina molosuiten med blommor som ska komma til våren =D... ska definitivt ta reda på könet{#lang_emotions_sunny}.. få bara hoppas aatt allt kommer gå bra.....pusta ut gör man ju inte förrens efter v 12
  • Greksmurfen
    Milliz skrev 2009-11-23 21:36:49 följande:
    Kommer det en med blommor till våren? Jag har ingen koll alls på vad som kommer. Vet du vad mer som kommer? Jag är så nyfiken!
    ja den med blommor e såååååååååå grymt fin blev så förälskad i den =).... tro den hade tusenskönör på sig om ja inte minns fel=)..... kommer en med hajar,  aqvarium oxå sååå coolt, fjärilar ... hmmm vad mer tjejer?

å tasha ninjade fina ninerbyxorna=P... var på väg å ninja men gjorde det för sent attans med .....
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-11-23 21:49:52 följande:
    Go kväll ladies.. Jaa visst är det spännande Jag är rejält Traderabiten Dock är det aningens surt att jag måste fota om en himlans massa plagg nu
    nga babyplagg som ev kan komma ut =P
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-23 21:50:11 följande:
    Sooooorrryyyy sötis
    {#lang_emotions_kiss} ja bättre du n ngn vi inte känner=).. grattis... hade ju tidtagaren upp med men änd å så hann ja inte den segade vella ner sig på ngt sätt...
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-23 21:52:12 följande:
    men jag ska berätta en hemlis jag vet att där kommer upp sådana i 92 snart
    mm men maxen e ju bara 77 cm lång...86 hade vatt bäst =P......92 kommer dröja lääääääänge....=P..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15