Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-10 08:28:29 följande:
    Ja alltså jag namnar ytterkläderna och skorna, men inte varje tröja och byxa... Har aldrig försvinnit ngt, dom ser vad som är vårt, hehe.
    Jag namnar inget men det är inget som har försvunnit heller faktiskt. Jag brukar ta en titt när jag hämtar vad som finns där och sen håller jag inte en massa onödigt i deras låda. 2 ombyte och deras overall och regnställ bara
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 08:30:14 följande:
    Jaa Stackars liten make..Jag måste nog vårda honom lite bättre tror jag
    Ja det är dax att bada igen nu tror jag hi hi
  • nikki2006
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:17:04 följande:
    hej hej..du kan ju köpa sådana där hmmm namnband tro ja det heter å sy ppå insidan så slipper du skriva i dem.. tro det blir att beställa sådana till maxen..snyft måste rensa maxens garderob.. stl 80 suitar å bodysar e för korta i armarna =(... vill itne... finaste printen ligger ju där...inkl cartton, å birdie=(
    80 åhhhh herre gud jag som tyckte jag var galen Härliga pengar på t{#lang_emotions_dreamer}
    Då har du råd att köpa massor avnytt ju
  • nikki2006

Hej hej
    ALLA NI SOM VILLE VARA MED PÅ BLOMMAN TILL BUBBLANS MAMMA SNÄLLA SÄTT IN PENGAR IDAG SÅ VI KAN SKICKA DEN I SLUTET PÅ VECKAN{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_sunny}

• nikki2006
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:41:21 följande:
    länk??=) satte in i går så du bör ha dem idag eftersom vi hade olika banker=) hmmm jo iof e det pengar på T men jag har så extreeeemt svårt å sälja finaste molo.. men men jag kan ju inte hamstra allt... å vill faktiskt inte låtabrorsonen få ärva allt heller...vi har lite olika prioriteringar när de kommer till kläder å hon e inte rädd om dem heller kan ja säga =S.. tjejer en fråga ser detta ok ut att ha på maxen idag... har aldrig haft långtröja under..www.facebook.com/photo.php?pid=3479076
    Jag har sett  din peng tack{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    solouniko skrev 2009-11-10 09:44:35 följande:
    Jag satte in igår så jag hoppas de kom rätt Godmorgon! Milla bjöd på sovmorgon idag igen till 9.20, skönt! Men den här gamle mamman är TRÖTT ändå. Typiskt! Har tagit itu med lite klädrensning också och fick ut liiiite på T igår, måste fortsätta idag. Hoppas på fin salgpost i lådan idag också förreten, bara det gör ju hela dagen!
    Jadå har sett dem{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-11-10 10:40:15 följande:
    Fiiiina kombosar i bt! O så söta tjejer förståss!
    Åhhh tack snälla du Måste ta foto på kjolen när den syns bakif¨ån sen med finna vante på baken jättegulligt {#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-10 12:30:40 följande:
    Ja där har man nu gett ut något skydd som man ska sätta fast ...Här i sverige vet dom inte hur dom ska göra än.. Dom skulle återkomma med information..Men jag skulle aldrig ha mitt barn i närheten när jag fällde upp vagnen ..Vilken sulky som helst kan man nästan klämma sig i ..
    jag kommer att skicka med en jättefin paket i ditt paket, bara för att du är så gullig.{#lang_emotions_heart} Nyfiken nu va
  • nikki2006
    malinkaunitz skrev 2009-11-10 12:43:19 följande:
    Men gud så nyfiken jag blev nu..Vad gullig du är Nu ska jag ut och städa växthus .. tråkigt det är .. Men sen är jag ledig till mars..Så kanske är det värt det?
    Ja den är jättefin, det är allt jag avslöjar hi hi
    Vad duktig du är, plocka ogräs som är såååååååååååå tråkigt.
  • nikki2006
    stökmamma skrev 2009-11-10 12:42:46 följande:
    NikkiÄr det din gubbe som börjat tradera molo?
    hi hi jo det hade vatt nåt va
    nej jag hjälper en kompis som inte är haj på tradera och det var lättare att använda ett annat konto då för att skilja på alla saker. Hon får ju betala sina egna tradera avgifter och sånt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15