Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-12-29 21:56:29 följande:
    det har jag med, ändå saknar jag betalning för flera auktioner som togs på köp-nu 10 december *suck*
    Så trist Fattar de inte att man som säljare väljer Köp nu för att man vill ha en snabb affär. Det är ju knappast till vår fördel att ngn väljer köp nu och sen väntar med att betala tills flera veckor senare. Tycker det är oschysst. Då kunde lika gärna ngn annan fått chansen att buda som vanligt istället.
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 21:56:37 följande:
    Stort grattis till Dunis!!!!!!
    Tack gumman!
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 21:57:36 följande:
    Att du mår illa nu men inte förra gången kan ju faktiskt vara ett liiiitet tecken på lillasyster *så var det för mig* Och jag har köpt mig en regnbågsoverall idag så jag tänker inte sponsra webbutiker just ikväll
    Men EN regnbågsoverall? Har du feber eller?

Ja, det kan vara ett tecken men vi får väl se längre fram vad hjärtljud, mageform osv blir. Det blir kul att jämföra i alla fall och se vem som får rätt denna gång. Skulle ju gärna ha en liten tjej men kommer så klart bli glad bara det är ett barn
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 21:58:10 följande:
    Ja det är skittrist när man laggt ut för 1 kr och så sitter nåt pucko och tar bort alla köp nu! I slutändan är det aldrig denna personen som vinner auktionen. så jädrans irriterande!
    Jag lägger sällan 1 kr på köp nu för då pajar någon det. GÖr själv så ibland
    Busbellan skrev 2009-12-29 22:01:49 följande:
    Jag har slutat lägga ut för 1 kr när jag hatköp nu, då är det aldri nån som tar det på köp nu
    Man tycker ju att köp nu borde vara = köp nu, betala nu, får varan snabbt men folk är bra tröga faktiskt. Som om man som säljare bara är schysst och väljer köp nu för att folk ska kunna göra bra köp och sen betala senare. Tycker du ska lägga till det. Jag har råkat ut för det 3 ggr och det är svårt att hävda sin rätt när man inte skrivit något utan som vanligt har "går bra att vänta till BB eller lön osv"
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 22:04:56 följande:
    Ja såklart blir man lika glad för vad som! Jag brydde mig inte så mkt, jag ville bara VETA. Ska ni ta reda på det??
     Jag tror inte det. Får se hur det känns vid RUL. Kommer i alla fall inte att göra köns-Ul men de är ofta schyssta vid UL om man vill veta. Sist frågade de men då ville vi inte. SKulle dock vara lämpligt om det blir Molo i vår att veta innan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 22:06:08 följande:
    Men jag har sponsrat friskt under hela december så en regnbåge är nästan för mycket Iaf om du frågar maken
    Det kan jag tänka mig. Du verkar ha en mkt förstående make

Nu ska jag slänga mig i soffan lite och slappa. Segdag idag
  • Duntoffla

Finns det inga roliga reor någonstans? KOmmer ex Ajabajakids att rea Småfolk någon gång? Är fortfarande lite shoppingsugen och jag hade tänkt att ha en shoppingfri månad i januari. Bara 2 shoppingdagar kvar

• Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 10:02:30 följande:
    Tofflan --- Grattis, Grattis GRATTIS!! Jaha lille Pedro på G? Spännande! Men tycker allt han kunde hållt sig kvar ett tag till. Vi har -28 idag ... alltså, det är INTE kul! Har varit på jobbet i ½ timme men fortfarande inte krypit ur termobyxorna *vägrar*
    Tack sötaste skattmamman!

Ja, Pedro verkar ha bråttom ut. Hoppas vi får höra hur det gått snart.

Uj, 28 minus är sådär kul. Här är det bara -6 grader. Är det fullt upp nu på jobbet?
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2009-12-30 10:01:34 följande:
    Oj oj oj, Liljans bäbispå G!!! Hon hade skrivit på msn inatt men jag sov då, tänk om hon ville ha barnvakt eller nåt  Fast då hade hon nog ringt förstås *lugnar mig själv* Hoppas på nyheter snart
    Hon borde ha ringt då. I bloggen skrev hon att hon väntade på barnvakt så hon hade det nog fixat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15