Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-12-05 19:37:38 följande:
    Då ska du se att bebis kommer att vilja ut ikväll/natt
    Jo, nästan så man hoppas bara för att sätta honom på plats
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 19:44:40 följande:
    God kväll!Kors i taket--Jag startar datorn NU för första gången idag*aldrig hänt* Stormis..Ikväll gäller det! Färdknäpp utan like
    När han kommer hem missinassen ? Hur pigg tror du jag är då .

PS Kunde nästan tro att DU var på förlossningen . Vad har ni hittat på idag då? Hade maken en ny "tatuering" .
    lillronya skrev 2009-12-05 19:41:30 följande:
    LÅter som bra val. Ja precis, det är ju det man vill.Så himla nöjd med detta!!
    Superfin bild! Å fina gamla molnen. Den stassen hänger i K's garderob och den får ju flytta i vår. Lite sorg faktiskt.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 19:49:16 följande:
    God kväll!Vilket fint kort på hela din goa familj Ikväll hoppas jag nästan på dåliga erbjudanden i kalendrarna-har tre BGbetalningar att göra redan
    Just det, hur mycket var det jag ska sätta in för skorna?

Å har du kollat med D ang Hikmet? Eller ska jag ta frakten? Gör det så klart, men om han ändå inte har nåt emot att hämta så känns det ju "dumt". Bara säg hur du vill att jag ska göra. *ersättningshjärna *
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF på onsdag ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 19:53:52 följande:
    Jojo- trött kanske du är.. men tröttmössa+onykter make=snabb avklarat Idag har jag toktokstädat precis allt, Stoffe har gjort browniekaka med fluff och när han ändå var igång gjorde han även urgoda lussekatter,sen har vi haft släktkalas i föör många timmar och nu dricker jag ett glas rött men jag lyssnar på grannens technodunkVet inte riktigt vad jag skulle göra på en förlossning*vill aldrig dit igen*
    Fast om han kommer hem onykter så kommer han inte in i huset igen. Nån öl eller två i magen, ja, men inte full. Ska jag hålla mig i 9 månader PLUS så kan han hålla sig månaden runt bf...

PS Technodunk är kanske bättre än sängdunk
    PS Nä, vet att du inte vill tillbaka dit, men just för att du var borta hela dagen, det var du ju knappt när du verkligen VAR på förlossningen .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 20:22:33 följande:
    Japp- jag har lyckats shoppa varenda dag, igår dessutom från två ställenDet verkar som om många shoppar börjar lägga om sina släpp till kvällstid och då blir ju lättare att hänga med
    Men hallå! Då är du ju värre än mig iaf!!!
    Åh, kom på att jag har Ben & Jerry i frysen {#lang_emotions_tongue_out}.

BRB
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 20:34:34 följande:
    Näe då- jag har ju inte tagit fram stoora plånboken vid varje köp för att slippa fraktavgiften Well, jag lärde mig vid kalendrarna för två år sedan att det jag VET att jag vill ha måste jag isf köpa i början av december..För när 50% väl kommer är det slut!Bra ursäkt till att shoppa va?
    {#lang_emotions_tongue_out}
    JsN skrev 2009-12-05 20:37:58 följande:
    Stormis, ska du ha ngn Katvig? Jag är lite mössugen,men fraktsnål.
    För klen rea för att vara Katvig...
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 21:40:04 följande:
    Lila miniapple å lila/vit klänning till sommaren
    Inte BoR då, för var finns den klänningen?
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 21:56:01 följande:
    Jo ho! På rean! I 86 fanns de iaf en randig
    Aha! Kollade inte rean .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-05 22:06:41 följande:
    Hon syr ju upp efter mått så det är bara o be om bredare muddar Jag har ju bett om extra långsmala armar.Jag fick ge 330kr för klänning + muddbyxor (samma röda velour med låååånga muddar a´la shampoodle) så helt ok pris
    Heeelt underbara! Såna vill jag nog med ha {#lang_emotions_dreamer}. Fundilerar på en beställning genast .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-05 22:23:35 följande:
    Nej nu kom ett litet eldprov med suits i kalendern...En liiiten suit måste jag ha
    Ha ha, tänkte genast på dig .

Själv åkte jag dit på miniapple-leggings på LPL. Har ju en del klänningar som de passar bra till .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15