Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-10-27 23:12:10 följande:
    Ditt konto har just fått påökning
    det kommer försvinna lika fort igen när jag ska betala mina synder imorgon
    Hinner nog inte posta imorgon...ska till läkaren själv kl.11 o sen med Maia på eftermiddagen...men på torsdag ska jag fixa det
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-27 23:19:05 följande:
    VA?? Jag som räknade med att du skulle springa til posten nu, du som har så nära menar jag. Dockan skulle ju ha bodyn på ett kalas på torsdag!!!! Du kan skicka nästa vecka om du så vill!
    ja bara sisådär 1 mil Klarar jag väl lätt av att springa mitt i natten
  • Zvartaliljan

Grattis till lilla Maxen {#lang_emotions_sunny}

Nu ska jag snart iväg till läkaren o titta på lillebror...eller ja huvudsyftet är att titta på tappen men en skymt av lillebror ska jag väl få Hoppas han växer som han ska...magen växer ju iaf inte {#lang_emotions_undecided}

v.21+1
    http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpqlml3b.jpg

v.26+3 (idag)
    http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpx1umhi.jpg

• Zvartaliljan

Hej hej. Mitt läkarbesök gick bra Tappen var 4cm så ingen fara. Hon hade dock svårt att mäta då min livmoder är väldigt bakåtliggande, växer bakåt och uppåt liksom. Det förklarar iaf varför magen inte växer...o detta kissande var 10e minut, de sura uppstötningarna, tarmarna som gör ont o.s.v Inget får ju för f*n plats där inne längre {#lang_emotions_yell}
    Lillebror mår iaf bra

• Zvartaliljan
    Helle skrev 2009-10-28 13:09:39 följande:
    Hej hej!
    ja o de var ju superfina! o så mysiga O verkligen perfekt modell för en lång smalfis. Tyvärr var de liiite långa så de får nog ligga ett tag. Tack
  • Zvartaliljan
    Jen ny skrev 2009-10-28 13:13:27 följande:
    Kikar in lite och ser att maia ska bli storasyster! Vad roligt! Dagen innan Lilly fyller 2 år dessutom! Såg i bildtråden att Liam också blivit storebror? Grattis till Er allihopa, tiden går så himla fort att jag blir helt chockad nu när det hänt så mycket! Blir inte mycket shoppat här hemma just nu, är inne på att göra om Noahs rum istället. Och nu är jag väldigt ot, men jag vill bara kika in lite här ibland och se hur ni har det. Själv pluggar jag nu, så det tar upp en massa tid. Kram från oss!
    Men HEJ!! Det var verkligen längesen!! Hur är allt med er??
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-28 13:19:26 följande:
    Skönt att det gick bra! Ska ni till Åhus kliniken idag? Han ska vara superbra Per Zetterberg, tror och hoppas att han kan hjälpa Maia!
    Ja det ska vi. Han verkar supertrevlig och vill ta en hel del prover idag så vi har bokat två tider efter varandra på hans efterfrågan. Känns skönt att han tar det på allvar.
  • Zvartaliljan

Godkväll. En stressig dag avslutad *pust*

Det gick bra hos läkaren med Maia. Vi har nu fått remiss för tarmröntgen (de sprutar in kontrastvätska och röntgar) och de ska ta en massa blodprover o så ska vi lämna avföringsprover. 3 rör fick jag som skulle innehålla prover från 3 olika tillfällen då hon bajsar...rören kunde klara sig i kylen i 3 dagar. men hur f*n ska jag då lyckas få prover från tre olika tillfällen när hon bara bajsar en gång var tredje dag och då bara med lavemang...{#lang_emotions_undecided}

Tjolla - Vi ska till centralsjukhuset i Kristianstad för provtagningen. Blir nog på Måndag. Lekdate??

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 19:49:20 följande:
    Vad skönt att de skall kolla upp henne. Sambon min säger här att vi gjorde sådan tarmröntgen med anton. Tänk vad man glömmer.
    Fråga sambon då om det gick bra Gjorde anton mycket motstånd?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15