Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Hinner nog inte posta imorgon...ska till läkaren själv kl.11 o sen med Maia på eftermiddagen...men på torsdag ska jag fixa det
Grattis till lilla Maxen 
Nu ska jag snart iväg till läkaren o titta på lillebror...eller ja huvudsyftet är att titta på tappen men en skymt av lillebror ska jag väl få
Hoppas han växer som han ska...magen växer ju iaf inte 
v.21+1

v.26+3 (idag)

Hej hej. Mitt läkarbesök gick bra
Tappen var 4cm så ingen fara. Hon hade dock svårt att mäta då min livmoder är väldigt bakåtliggande, växer bakåt och uppåt liksom. Det förklarar iaf varför magen inte växer...o detta kissande var 10e minut, de sura uppstötningarna, tarmarna som gör ont o.s.v Inget får ju för f*n plats där inne längre
Lillebror mår iaf bra ![]()
Godkväll. En stressig dag avslutad *pust*
Det gick bra hos läkaren med Maia. Vi har nu fått remiss för tarmröntgen (de sprutar in kontrastvätska och röntgar) och de ska ta en massa blodprover o så ska vi lämna avföringsprover. 3 rör fick jag som skulle innehålla prover från 3 olika tillfällen då hon bajsar...rören kunde klara sig i kylen i 3 dagar. men hur f*n ska jag då lyckas få prover från tre olika tillfällen när hon bara bajsar en gång var tredje dag och då bara med lavemang...
Tjolla - Vi ska till centralsjukhuset i Kristianstad för provtagningen. Blir nog på Måndag. Lekdate??