• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-12-04 23:46:09 följande:
    Jag bär sovande barn in i deras sängar!
    Och nu ska jag följa deras exempel och gå och nanna jag med!
  • Tejja
    Hej
    Har varit så grymt trött på sista tiden att jag inte riktigt orkat hänga med här. Jag har försökt kolla lite adventskalendrar, men även där har jag gått bet. Fick iallfall hem fiina småfolksklännigen med katter från t och busloppan igår. Tack för snabb leverans! {#lang_emotions_heart}
    Lycka till idag Stormis! 
    Lite BT kommentarer: 
    Damien och Adrian- Oj vilken drös med fina bilder på din fina barn. Och vilken fin shopping du gjort!
    PartyMolly- Söt tjejja!
    Ängeln83- Vad fint Liam passade i katvig-ränderna.
    Smillamilla- Fiiint rum hon får!
    Lillronya- Så söt rockafellow-tjej!
    Liljan- toppen ser ju ut att passa fin-fint ännu ett tag! Vilken häftig klänning du designat. 
    Melizza- Vadfin hon blev i klänningen!
    Nikki- Så underbar kappa! Och vilka fina kombos du visar upp.
    Busbellan- Söööta sovande Adrian! 
    Söta Kråkan- Vilken fin adventskalender
    Preggi- JÄTTEFINA bilder. Jag tycker att bilden på surfian är otroligt bra!!
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 08:12:33 följande:
    får e om de klarar de här dator för u fukar ite boktave om er ut om e karp kurva heller ...kit åxå
    Ursäkta att jag skrattar åt ditt elände, men det ser rätt kul ut! 
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 09:05:02 följande:
    Idag blir det lattjo!! Idiot F_N skriver ju inte på barnens flyttpapper, han verar krypa tillbaka under samma sten han kröp fram ifrån för ett år sedan.. Så nu blir det skattemyndigheten per telefon! Måste ju få in papprena idag man måste ju vara folkbokförd där man bor liksom.. Behöver jag säga att jag verkligen AVSKYR den karln!! *SUCKA*
    Men, what the ...!!! Detta kommer att lösa sig, jag är övertygad!! KRAM!!!!!
  • Tejja
    Stormis skrev 2009-12-09 14:27:38 följande:
    Hej hej alla! Hemma igen, valde att avvakta med igångsättningen, men har satt bokat in mig för ny koll på måndag... Så snälla alla, håll nu tummarna för att det drar igång av sig själv innan dess. Smultrons och Buttes knep nu testat .
    Hej! Jag hjälper till att hålla tummarna för din skull!!
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2009-12-09 20:39:35 följande:
    God kväll! Vilka söta barn och fina kläder i BT!
    Heej!
    Och HEJ till alla andra osså såklart! {#lang_emotions_sunny}
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2009-12-09 20:55:24 följande:
    Heej! Hur är det? Shoppar du något på reorna?
    Nja, jag köte tre hummelplagg till Neah från Fresh milk i helgen. Men annars har det varit dåligt. Själv då?
  • Tejja

JAG VILL HA JULMUST!!!!!

bara så att ni vet...
  • Tejja
    Milliz skrev 2009-12-09 21:09:59 följande:
    Godkväll! Vad händer här då? Jag fick hem Ellas fina lila overall idag, men den är för stor. Jag hade ju provat en annan molooverall i 92 och den satt bra men den här måste ha varit större.. Blääää, vad trist!!
    Det var ju trist!
  • Tejja

Oj vilket jobb det är att gå igenom alla adventskalendrar! *Pust och stön* Tänk, J skulle bara veta vilket heltidsjobb det är att hitta kläder till alla barnen! *Phu*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15