Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-10-25 20:31:34 följande:
    Angående FP- hur går det på T? Har en sån där snurra med musik och lampor som man sätter på spjälsängen. Typ sängmobil med fjärrkontroll. Är det någon man kan få något för på T tror ni?
    Jo de går ganska högt men jag tror att du bättre för den på Blocket såvida du inte bor helt off som jag gör
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    svischan skrev 2009-10-25 20:35:52 följande:
    Tack smultronhjärta för hjälp i BT. Där ser man det fiiiina glittriga diademet också=)
    Så stor hon har blivit,en riktig sötnos
    JsN skrev 2009-10-25 20:38:37 följande:
    Nä, hon är ju bara barnet!
    Tejja skrev 2009-10-25 20:37:06 följande:
    Ja, blocket finns ju. Och en liten kundmarknad finns det ju när man bor i Stockholm oxå!
    Jag sålde/köpte mycket via Blocket när vi bodde i Gbg-superroligt när det är ruljans
    Hallands län på Blocket är inte mycket att ha{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    malinkaunitz skrev 2009-10-25 21:01:33 följande:
    Ja det är den.. Finns den kanske billigare på nätet än 1095? Tyckte det var lite väl dyrt egentligen ..
    Ja det är tokdyrt..dock börjar den bli svår att få tag på. Jag hade spanat på Coop och Maxi först om jag var du
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-10-25 21:07:15 följande:
    Hej alla!!! Hoppas ni har det bra Kvällens T omgång avslutad, vinnarmail skickade och paket packade. Bara att vänta på att pengarna ska rulla in på kontot Den här hoppzebran ni pratar om. Vilken ålder passar den för?
    Hej!

Bara det gottigaste kvar nu då
    Max fick sin zebra redan när han var 1 1/2 men riktigt rolig blev den kanske runt 2 år och nu är den extremt populär så här hoppas det varje dag
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-10-25 21:16:16 följande:
    Det låter som en bra julklapp tror jag. Det var ett bra tips . Vill också hitta en för 350 eller så, men var det rea på ica maxi då eller var det ordinarie pris?
    Ja du..jag köpte vår för ett år sedan på Maxi i Gbg men när jag fick napp så hade jag ringt minst 10 Maxibutiker och denna stod med röd prislapp på deras lager. Så ring helt otippade butiker. Annars finns det på Toys`r´us i Hbg för 900 nånting
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2009-10-26 11:40:31 följande:
    Kikar in supersnabbt bara för att säga att jag började blöda i morse och har nu varit på akuten och fått konstaterat missfall   Kikar in senare om jag orkar. Hoppas att vi snart får våran NIKE i alla fall
    Stor Kram{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta

Jag kikar in för att säga att ett ihärdigt rykte på danska sidor är att salgen är runt den 7:e...men isf borde ju datum släppas typ igår{#lang_emotions_undecided}

• Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-10-26 12:23:32 följande:
    eller så släpps det idag efter som igår var en söndag. Dom kanske inte mejlar då *bara en tanke*
    Jo det är klart men datum har släppts på helger förut{#lang_emotions_dreamer}
    Oavsett så skulle jag ju inte bli direkt ledsen om det blir den 4:e
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15