Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:35:18 följande:
    tro mej det är det =P.........men fixa en bil det tycker jag.. perfekt julshopping kan ja säga=).. man tjänar rätt mkt på att åka.... kostan ja köte idag kostade egenligen 245kr men kostade nu 50=).. så att ja et e mkt bra priser på mkt där=P.....
    låter bra ju
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:38:47 följande:
    =(..stackarn.. har ni ingen nässug?? å kokssalt eller iliadinnäsdroppar??
    jo jag försöker med det men hon gallskriker då hon har ingen feber så det är väl bra
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:43:40 följande:
    jo axen hatar den med.. men lägger han ner å håller händerna å gör det snabbt.. sen mår han ju bättre..se till å ha huvudet högt på natten... hur gammal är hon nu??? när maxen va liten så var han förskyld MKT å vi hade han faktiskt sovande i sin babysitter.. mkt bra kann ja säga=)
    7 månader och jag har verkligen försökt amma henne oftare och jag vet inte om hon får i sig något för brösten är sprängda hela tiden fast det är kanske får hon äter oftare så svårt att veta
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-27 21:44:44 följande:
    Stackarn Så jobbigt när de är sjuka.. Milla var nyss också jättesjuk. Oftast går det över relativt fort som tur är Men det gör ont i mammahjärtat ändå!
    ja vist gör det
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:51:07 följande:
    asså det heter så affärshuset=) kosta outlet så den e året om=)
    å va skoj
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-11-27 21:52:10 följande:
    A-I ska  äta middag här. Tänkte om du och godis också vill komma? Så kör vi ner till julskyltningen sen. 14.30 är det tomteparad och 15.00 dans kring granen.
    har ni tomteparad
  • Tasha78

tack för alla tipsen tjejer ska prova ha högt under huvudet när hon väl somnar

• Tasha78

go morgon vi har precis vaknat, det fungerade bra med högt under kudden hon har sovit fint hela natten

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15