Stormis skrev 2009-11-28 09:50:25 följande:
Ska kolla innan jag bestämmer mig, ycker att färgerena är så svåra i web-shoparna. Lutar just nu åt den cerise, men jag är ju attans svag för lila så jag vet inte. Men det hade varit kul med en rosa eftersom de tre senaste vi haft varit lila . Å andra sidan ligger det en rosa/gul från i våras som väntar på våren och två rosa behövs ju inte. Så om det blir lila igen så behåller jag väl den rosa med, köper jag ny rosa så får nog gamla rosa åka. Lillebror får blir utan. Lyxproblem Fint . Trist med kulan, tror du inte att det finns på vanliga leksaksaffärer alt Cervera eller liknande? Vi har också en i glas som som K fick i doppresent. Gillar den massor. Såg dock i lokala affären att den kostar typ 500 kr ! Hoppas verkligen att den är stöttålig!!!
köpte min på guldfynd för halva priset, 40 kr. Det var en speldosa också.

sÅ EKONOMISKT VAR DET INGEN FÖRLUST, DÄRFÖR CHANSADE JAG MEN JAG TRODDE NOG INTE DEN SKULLE GÅ SÖNDER SÅ. fÅR KOLLA, SKA KIKA PÅ RUSTA, mAXI, cERVERA, br SENARE... oj ursäkta capslock, orkar inte skriva om.
ska köpa honom en ny leksak som sjunger också, han fick en rolig groda med tomtedräkt förra året men den hittar jag inte (har nog packat den bland leksaker istället för julsaker) så jag får köpa ny.
ursäkta helt OT.
molo är så fina i vår, inte sant?

Funderar över en hajtröja till Adrian också, de är så fina med rött på babytröjorna tycker jag. Och en örntröja til Damien, men vill vänta, jag ahr ju börjat duktigt ju! *håller i plånboken för första gången*
måste fixa med Tradera också, har så mkt att sälja från båda pojkarna, har inte sålt sen före sommaren vad jag minns....