Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-27 15:10:39 följande:
    Ja men vad bra Tror den blir kanon!Jag beställde en Hagen i stl 104 så det var nog därför som jag automatiskt köpte 104 även på lurven
    höstens Hagen?
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 15:12:56 följande:
    Japp-en svart
    Hagen är kanon.

Gillar den röda NS också, den sitter fint på D men han ser ut att ha lite axelvaddar, haha! Passar den Max?
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 15:26:29 följande:
    ja hmm undrar om jag hinner ändra...babyshop brukar ju vara snabba på att skicka...denna är 104
    då hade jag tagit en större - hon växer väl lite i vinter?
  • Damien och Adrian
    smurfan0 skrev 2009-11-27 20:38:29 följande:
    Hej hej! Här är en nybliven molofantast! Har sett de nya fina trycken som kommit på Molo, hoppas att det bara kommer samma tryck på bodys också, ni som vet?
    välkommen till klubben, molo är livet!

ja bodies brukar det alltid bli!
  • Damien och Adrian
    Saraia skrev 2009-11-28 08:50:00 följande:
    å tack! o god morgon!!! har ni shoppat nåt nytt molo ännu??
    ja!

hajtröja och mörk lurv till Damien
    robottröja till Adrian

God morgon i tråden! Damien började med att göra sönder sin nya snökula (sån med melodislinga och som man skakar så snöar det) imorse kl 6, den var i glas o keramik...( jag vet att jag var puckad som inte gav honom en i plast). pappa städade... mamma har haft sovmorgon!

någon som vet var man kan köpa en i plast istället? han älskade den.
  • Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-11-28 09:40:48 följande:
    Hej hej alla!Var några dagar sen jag visade mig nu tror jag. Fortfarande gravid... Har varit lite mycket tid på sjukhuset nu med pappa dock så datortiden har liksom försvunnit. Bara så att ni vet att jag inte gett upp på er . Ska se om jag hinner in till stan idag och köpa ny lurv, tänkte lyxa med en sprajlans till fullpris då jag har ett presentkort i lokala affären som ligger och bränner .
    hej, även jag satsade på en lurv, de ser så goa ut. gillade den mörka och den gröna. tror jag köper grän till lillebror...
  • Damien och Adrian
    Damien och Adrian skrev 2009-11-28 09:44:28 följande:
    hej, även jag satsade på en lurv, de ser så goa ut. gillade den mörka och den gröna. tror jag köper grän till lillebror...
    grön förstås! *slarvig*
  • Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-11-28 09:50:25 följande:
    Ska kolla innan jag bestämmer mig, ycker att färgerena är så svåra i web-shoparna. Lutar just nu åt den cerise, men jag är ju attans svag för lila så jag vet inte. Men det hade varit kul med en rosa eftersom de tre senaste vi haft varit lila . Å andra sidan ligger det en rosa/gul från i våras som väntar på våren och två rosa behövs ju inte. Så om det blir lila igen så behåller jag väl den rosa med, köper jag ny rosa så får nog gamla rosa åka. Lillebror får blir utan. Lyxproblem Fint . Trist med kulan, tror du inte att det finns på vanliga leksaksaffärer alt Cervera eller liknande? Vi har också en i glas som som K fick i doppresent. Gillar den massor. Såg dock i lokala affären att den kostar typ 500 kr ! Hoppas verkligen att den är stöttålig!!!
    köpte min på guldfynd för halva priset, 40 kr. Det var en speldosa också. sÅ EKONOMISKT VAR DET INGEN FÖRLUST, DÄRFÖR CHANSADE JAG MEN JAG TRODDE NOG INTE DEN SKULLE GÅ SÖNDER SÅ. fÅR KOLLA, SKA KIKA PÅ RUSTA, mAXI, cERVERA, br SENARE... oj ursäkta capslock, orkar inte skriva om.

ska köpa honom en ny leksak som sjunger också, han fick en rolig groda med tomtedräkt förra året men den hittar jag inte (har nog packat den bland leksaker istället för julsaker) så jag får köpa ny.

ursäkta helt OT.

molo är så fina i vår, inte sant? {#lang_emotions_innocent} Funderar över en hajtröja till Adrian också, de är så fina med rött på babytröjorna tycker jag. Och en örntröja til Damien, men vill vänta, jag ahr ju börjat duktigt ju! *håller i plånboken för första gången*

måste fixa med Tradera också, har så mkt att sälja från båda pojkarna, har inte sålt sen före sommaren vad jag minns....
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-29 20:25:42 följande:
    Tjoooolla var är du?www.tradera.com/Underbar-bodysuit-fran-Molo-5...
    åh jag ska också lägga ut, tänkte börja imorgon. har 80 auktioner som ska ut... har iaf plåtat dem tack o lov, prolistern är ju det enkla. hoppas T bättrar sig tills dess, det går ju så dåligt för er? Det var så länge sedan jag la ut.

Ska umgås med maken har varit i GBG hela dagen med Damien på klas, vi har åkt tåg till hans stora lycka!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15