Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

liljan: fick reda på att det nu finn 3d UL i växjö med=).... hmm låter farligt värre=P

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    C060908 skrev 2009-11-24 17:09:43 följande:
    Tänkte kolla med er är Molo små i strl?
    tycker de är rätt normal i stl... kan säga att printen är normala men de med stjänro etc brukar var lite lite större=).. max kan inte ha 80 tröjor länge förutom just i den som har stjrnor på=)
  • Greksmurfen
    C060908 skrev 2009-11-24 18:30:31 följande:
    Tack så mycket för svar funderar nämligen på att köpa en overall till lill tjejen är hemma hon är 57 cm lång redan ( 1 vecka gammal) så tror jag ska köpa i strl 62 eller?
    hmm vilken overall e du ute efter??.. e det babyoverallen. lurvoverall eller fleeceoverall??.... tycker att fleece p lurv overaller är rätt tilltagna i stl så ja tror stl 62 isåfall e lagom...i den vanliga overallen baby med tvp dragkedjor på har maxen 86 å han är 77cm lång=)
  • Greksmurfen

gah tycker maken min ska ta å komma hem nu...... behöver avlastning .. maxen är i sitt essä.. har stökat överallt å är nu extremt gnällig =S.......
    ngn som vill låna han... det e helt gratis först till kvarn är det som gäller=P

• Greksmurfen

ngn här??: ngn som skickat med DHL nn´gn gång som vet hur det funkar när man ska använda det via tradera???

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 08:47:18 följande:
    v.31 (30+3) De bad mig packa BB-väskan så nu försöker jag hitta lite rena sköna kläder...vet inte vad mer jag ska packa. Huvudet är helt tomt....
    oj liycka till liljan....hoppas att det är falskt alarm...
  • Greksmurfen

oj få hoppas att bebben stananr et tag till... skulle den komma nu så flyttas dem ju till växjö neonatal.....då måste man ju råka se han isåfall =)....... men vi får hoppas på det bästa att ahn vil stanna ett tag till å att de får vara i karlskrona....
    tjolla du får hålla oss underrättade här...

• Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-11-25 19:56:23 följande:
    Någon som har tips på bra idéer hur man underhåller en 17 månanders tjej på en låååång flygresa?? Tar tacksamt emot tips....
    ha med olika leksaker inkl sådana som e förbjudna annars=P... ha med mutor som rån etc=)..... en kudde till lillan rekomenderas.. å finns det extra plats i flyget så e det gott om ni kan få den lediga stolen hos er=).. åkt med max till grekland 2 ggr... iof så var det bara 3,5 tim då ... se till oxå att hon dricker ex välling på upp å nedgång.. främst uppgång .. ner kan man pytsa på med lite vatten eller dyligt=)
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-11-25 20:01:51 följande:
    Noterar Vi ska ju typ vara i luften 25-26 timmar så jag tror mitt tålamod kommer prövas
    oj vart ska dni=??

men som sagt en egen filt å kudde e eviktigt.. jag hade kudde i mitt knä å max sov ädr med filt över sig=) å fötterna på pappan sin=).... kan säga att du får nog se till å vau ppe å gå med=)...ett annat tips är om ni tänkte ha med ngn liten laptop.. ha med lite barnfilmer som hon kan titta på...=) max har börjat intressera sig nu för film=) speciellt de såååå super bra {#lang_emotions_throwup} teletubbies =P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15