Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu blev det banne mig en lila lurv iallafall hos babyshop. Man kan motivera ALLT med fraktfritt

• solouniko
    melizza skrev 2009-12-07 21:09:50 följande:
    det är banne mig det bästa dem kan göraför att tjäna pengar och få folk att handla utav dem....att ha fraktfritt..... för det trillar iaf jag dit på ALLTID
    Ja, igår tvekade jag ju på B&R på samma lurv fast i 74. Men då blev jag snål! Men så nu när den dök upp i 80 och dessutom fraktfritt kunde jag inte motstå. Fraktfritt är det BÄSTA
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2009-12-07 21:13:43 följande:
    Godkväll förresten.Har verkligen inte hunnit sitta vid datorn dom senaste dagarna, Meja är en riktig kel gris just nu och vill vara i famnen mest hela tiden, o när jag väl lyckas smita ifrån några minuter så vill ju Liam ha lite uppmärksamhet också Nu lyckades jag iaf hoppa en liten Molo tåg tröja till Liam, han har ju redan en men han äääääälskar verkligen sina tåg så det fick bli en till växa lådan också.
    Tågen är sååå fina Så himla söt hon är lilla Meja!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 21:16:56 följande:
    Någon som har sett färgen crazy salomon irl? Ser den ut som på bild eller är den mer neonrosa?Gokväll förresten!
    Hej! Jag har inte sett den, men hade jag inte köpt hummel overallen häromdagen till M så hade jag tänkt köpa den. Jag tror att den är härligt neonrosa Vad funderar du på?
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 21:26:08 följande:
    Jag funderar på att köpa den Fast jag är lite osäker på vilken nyans det är.
    DO IT! Jag vill också se den IRL så jag tycker du ska köpa den och komma till LÅ och visa upp den Jag tror den är fiiin! Vilken storlek ska du ta?
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 21:32:45 följande:
    92 blir det nog isf. Fast jag vet inte den lila är ju också fin, och så känner jag mig lite väl snål just nu.. Ska jag ta crazy salomon eller den lila?
    Jag velade också mellan de två, men jag tror crazy salomon är coolare. Och så syns barnet Lyssna inte på Butte, lyssna på Lillronya istället Jag tror Lilla Ärtan har den? Perrans om du tar 92 ju, då kan vi "ärva" den till nästa vinter
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 21:43:42 följande:
    Hihi 2-1 står det nu Butte, jag är också rädd för att den är för ljus det är ju risk att all smuts syns.
    Hon behöver ju inte härja så mycket i den Haha. Men ja iofs.. Lila eller salomon röstar jag på iaf, inte lipstick. Fast mest salomon!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 21:47:25 följande:
    Just nu är jag mest sugen på den lila tror jag. Jag kommer säkert fundera så länge att den tar slut
    Ja den lila är jättefin. Den kan vi också tänka oss att ärva nästa vinter Hade så gärna velat se laxen på rikt!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 21:53:38 följande:
    Ja, synd att det är så glest mellan moloåterförsäljarna här i norr. Det mesta får man ju chansa då man köper.. Fast jag borde eg inte shoppa mer nu innan jul.. Jag ska försöka att inte göra det men med största sannolikhet misslyckas jag Jag had eju faktiskt planera att köpa en ny overall till Ella nu när det är rea
    Joo, det är ju så.. Jag skulle inte heller shoppa nått mer men det gick ju sådär en lila lurvjacka blev det idag. Också fick jag fiiina nya molo tröjorna också. Jag passade ju på att shoppa overall till M nu på rean, så jag tycker du också ska göra det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15