Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-11-09 21:59:59 följande:
    Anna sötnosen ville att jag skulle hälsa att klänningen var shoppad men att hon inte kommer hem förrän i slutet på veckan och mao inte kan skicka den nu. Svarade att hon verkligen inte skulle tänka på sånt just nu men ville ändå hälsa vad hon skrivit till mig.
    Nämen gulle då!

Varför tänker hon på något sådant nu? Jag har ju inte ens betalt den än. Måste ju ha pris o kontonummer först. Hon är bara för söt alltså.

Hälsa henne från mig om du pratar med henne igen!

Har du hört något mer? Hur går det för henne?
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2009-11-09 22:01:50 följande:
    Pärlplattor vill jag ha * drömmer* SÅ fint ju!! God kväll förresten! Någon som hört något om skatten o bubbelmamman??
    Vad har hänt med skatten??????
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2009-11-09 22:09:52 följande:
    skattsonen är dålig.. men läste nu på facebook att de är hemma igen. SKÖNT!!!
    Fy då!

Vad är det som händer egentligen? Tycker alla blir sjuka just nu.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:10:09 följande:
    gokväller=).... ngn som vet vart ja kan få tag på ett par byxor/leggins med ljusare blå botten med mörkare blå prickar på www.familjeliv.se/hem/greksmurfen/gallery/php... som är som armarna på lammtröjan??!.. såg att nikki hade en ute med det vat ju stl 110.. en aningen stooooooooor för maxen =P
    De finns med jämna mellanrum på t. Fanns tyvärr inte i butik längre.
  • SmillaMilla

God morgon!

I dag är jag hemma med barnen. Eller ja det är jag ju alltid, men de går inte till dagis. De två barnen som absolut skulle vaccineras (riskgruppen) är nu förkylda.

• SmillaMilla
    Lalalong skrev 2009-11-10 07:51:01 följande:
    Idag gick Klara till förskolan med Älgklänning och rosa plyschtights från MeAndI. Superfin var hon och det tyckte alla andra också så klart! Fast idag fick jag även kommentar riktad till mig "Åhh, vad fin den var!", det får man inte höra så ofta Det var ju någon aspirant på den där klänningen och jag sa att jag skulle testa den först, passar den så var det en "keeper" för jag älskar verkligen älgmönstret! Men jag tog ju den i 92 och hörde här att den var lite mindre i strl än andra klänningar, så jag var rädd den var för liten. Men till min stora lycka så var den inte alls det!! Tvärtom var den nästan lite stor tycker jag... Men funkade absolut! Så den behålls
    Åhhh låter jättefint. Meandi o molo är ofta fina matchningar. Svea har i dag me&i grön kattröja och molos vit/rosa taights i dag. Superfin kombo.
  • SmillaMilla
    Harley skrev 2009-11-10 09:53:09 följande:
    Så där nu finns mina salgbilder i BT. Såå nöjd
    Åhhhh vad mycket fint du köpt!
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-11-10 09:31:40 följande:
    Ja det är dax att bada igen nu tror jag hi hi
    Fiiiina kombosar i bt! O så söta tjejer förståss!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 10:16:40 följande:
    Godmorgon *trött*
    HEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ

Hur har det gått? Hur mår du????
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 10:42:48 följande:
    Tro mig...du vill inte veta...är så jävla trött på sjukvården nu så jag ger upp. Kom hem kl.01 inatt
    JOOOOOOOOOO jag vill vet!

Har ju tänkt på dig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15