Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

HUr var det nu med höstens lurvoveraller? Är de stora eller små eller vad?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:14:04 följande:
    Åh vilka sötnosar i BT- Stort Grattis till fina Adrian och lilla MejaStor Kram till SmillaOch så har även jag avslut då..antar att Småfolk är väldans poppis
    Du har nåt helt annat som är poppis här och jag sitter på mina händer för att pengarna ska vara till salg.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-19 20:30:36 följande:
    jag bidrog iaf med liite innan e nog bäst o flytta över dom nu, annars glömmer jag det i morgon (gekås ev på listan ) men jag ska inte ha mycket..!! mamma ska ner o jag ska va sällskap.. =)) ska spara med till salg..
    Såg det
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:31:05 följande:
    Ajdå Jag får på mina totalt 60 auktioner ihop mer än jag behöver till min salg så det känns skönt
    MIna går kass...
    Funderar på om det är lönt att lägga ut mer.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:34:22 följande:
    Jag kommer ladda upp nästa pro redan om någon dag men det är iofs för att jag har kommit på hur skönt det är att börja bli av med alla kläder som är i vägen...Allt för att kunna släpa hem nya kläder liksom
    Hmm kanske ska ge det en chans till då?
    Har ju ett och annat lamm tex...
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:37:15 följande:
    Ronya: Vilka sötnosar i BTUnderbara spitfire hade jag en diskussion om igår med mannen- han säger att en tjej inte kan ha det printetOch jag svarar att jag inte kan skiljas från mina flygplan
    Tack!
    Självklart kan en tjej ha spitfire!
    Tänk vad fint med en hängslejeanskjol över.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-19 20:37:52 följande:
    Vad i hela friden ska jag hitta på att köpa till M 4 år. Lilla S har fått en massa fint de senaste dagarna *garderobsuppdatering" men till M??Han behöver verkligen tröjor. Vad ska man hitta på? 116 eller 122 funkar bra. Sen har jag lyckats köpa för stora velourbyxor till honom inför hösten. Men det är en helt annan historia
    Tänkte komma med ett superbra förslag. Annacill har jättefina tröjor till killar i fina färger och härliga material.
    Tror de kommer från tumle´n´dry eller freoli. Eller kanske wheat.
    Men... De finns inte i webshoppen
    Vill du kan du ju ringa dit och kolla...
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-19 20:47:35 följande:
    Visst är det typiskt. Ligger inte Annacill i Helsingborg??
    Jo det gör det.
    Och jag sitter och retar mej på att jag inte köpt en enda av de där fiiina tröjorna. Då kunde jag ju visat.
    De är enfärgade med fina "tryck" på fram. Inte blaffigt eller fult. En del är såna luggiga tryck.
    Lite lagom tuffa tröjor. En kompromiss skulle jag tro, när killarna blir större och vill bestämma.
    I fint lila, turkos och rött.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-19 20:53:13 följande:
    Men då ska jag väl ta tåget dit på höstlovet då men jag får ringa och kolla att hon har tröjorna inne då....freoli och tumble dry var det??
    Ja gör det!!
    Kan du inte hojta när du åker så kanske vi kan ses?
    Ja eller wheat..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15