• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-12-02 15:51:47 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:44:39 följande: Vi var på Millas första pulkatur igår, jättemysigt Tack! Ja, jag hoppas också det blir bra. Men först lite småfix som ska göras här hemma, men sen blir det hemnet
    Skoj att fixa hemmet för att sälja det trots allt. Jag har sagt här också sen 2003 att jag vill flytta. Men vi måste fixa färdigt först..... Börjar snart ge upp.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 15:54:26 följande:
    Japp! Tiden har bara rusat fram!! Bella är ju överlycklig, hon har börjat maila med sin nya lärare och är supernyfiken på nya kompisarna.. Emelie är ju lite ledsen över att lämna sina kompisar, men har vant sig vid tanken på flytten Jag är sjukt dålig på att ta det lungt   Men tar det lite LUGNARE iallafall
    Åh vad skoj att B ser fram emot det och att E tar det så pass bra iaf. Skönt för mamman. Hon kommer hitta massa nya kompisar inom kort.

Bra att du tar det lugnare. Du måste tänka på dig själv också. Vill ju inte att du ska bli dålig igen!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-02 15:54:44 följande:
    Ja nu har han fått splutan. Förvånasvärt frisk fortfarande efter den, peppar peppar...
    Gulle. Hoppas det inte blir någon reaktion för honom och han får bli flisk.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    solouniko skrev 2009-12-02 15:58:57 följande:
    Jo, det är roligt Vi har just gjort en fondvägg, målat lite, satt de sista listerna och på fredag ska vi byta halltak. Varför gör man inte sånt färdigt egentligen? Det går ju jättefort när man väl gör det, haha! Sambon har kollat på arga snickaren och fått inspiration
    Just nu är vi på badrummet IGEN då vi tröttnade på taket vi hade gjort..... *suck* fast det blir kanonsnyggt med helt vitt gipstak. Ja, gillar också arga snickaren. Vi vågar inte starta med nedanvåningen innan ovanvåningen är HELT färdig.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    CamillaJ skrev 2009-12-02 16:07:10 följande:
    en fråga som är dum kanske, men de nya Molo som kommit nu är det inför våren?? Tänkte att dom lär inte rea de efter jul? Jag menar tror ni dom gör de , kanske inte nån idee att köpa till bebis nu? Eftersom bebis kommer i mars?!
    Det kan ju hända att någon shop kör något erbjudande innan mars iaf. Men tror inte att de kommer vara med på någon mellandagsrea.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Stormis skrev 2009-12-03 14:16:44 följande:
    Våldförde mig nyss på bildis Sitter och väntar på besök av Smultron, men hon verkar ha fastnat någonstans .
    Underbar shopping! Var shoppade du Inkat rånisen?
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Lilla Ego 07 skrev 2009-12-03 17:50:37 följande:
    Hej. Antar att ni redan har kollat in www.molo-kids.com/ där ser man ju en del kläder :) Men det är säkert fler som kommer. Riktigt härlig kollektion i vår! Blir tungt för plånboken som får jobba hårt till våren....:)
    Hoppas de där prästkrageskorna kommer och i stor storlek. Sånna vill jag ha!! {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    ChokladMoshin skrev 2009-12-03 18:15:58 följande:
    Är det dessa prästkragar? www.redbarnetshop.dk/img/product/480/197396-1...
    Om man går in på molos hemsida så har de en hel del bilder. Där var en kjol med prästkragar och himmelsblå bakgrund. Pjucksen jag pratar om såg mest ut att vara med gröna blad i bakgrunden.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Stormis skrev 2009-12-03 19:08:31 följande:
    Tack för infon! Ja, tycker det är ett härligt print som helt klart shopparna missat.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15