Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jag är HOPPLÖS på att hålla i pengar!!

Jag köpte biltröja och byxor till lillebror i 56
De med grön botten och blå stora bilar. Sen blev det en grön body med lejon, tigrar o elefanter 56 o en ljusblå body med flygplan 68. Hoppas nu allt fanns...men än har inte ajabaja hört av sig iaf
Godkväll
Kikar in efter en låååång dag...körde 11 mil enkel väg för att ta prover på Maia...provtagningen tog 3 timmar med en hysteriskt skrikande gråtande förtvivlad flicka som var helt skräckslagen. Allt på samma gång. Hon fick Embla så egentligen kändes väl inte sticken...men alla vita rockar o fasthållningen gör ju henne skräckslagen...gick absolut inte att lugna henne så de fick sticka om o om igen för att hon slet till sig armen trots att de var flera som höll i henne. Stark liten tjej...
Sen körde vi de 11 milen hem igen till nästa sjukhus för att få vaccinationen...den gick iaf jättesnabbt men inget hon var direkt förtjust i heller...
Så ja...det var min dag det *pust* Nu väntar jag på effekterna av vaccinationen...men hittils har hon inte visat några biverkningar alls.
imorgon har jag tid för glukosbelastning men funderar på att skippa den...
Shoppar ni något eller håller alla utom jag hårt i salgpengarna ![]()
OT men Disney ringde idag
De undrade vart jag ville ha presentkorten...jag får alltså välja resebolag själv!
Så någon som har tips på billigast/bäst????????????????????? Har ingen aning om vart vi vill åka...
Godmorgon
För er som funderar på vaccinationen...Maia fick den igår vid 16-tiden och ingen feber, inget gnäll, INGENTING!
Hittils iaf...men för mig kom ju febern o smärtan o det redan samma kväll. Men hon verkar ha tagit den bra
Hon fick den i benet, inte i armen som jag.