Vi som shoppar danska barnkläder del 15
vilken hemsk fantasi jag har, först tyckte jag denna va småtuff tills jag kom på vad det liknade, printet
www.keltainenkettu.fi/product_details.php
vilken hemsk fantasi jag har, först tyckte jag denna va småtuff tills jag kom på vad det liknade, printet
www.keltainenkettu.fi/product_details.php
Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.
Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.
Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
Tack för alla kramar. De hade varit 3 som tog emot vid sjukhuset fick jag veta, 1 läkare o 2 sköterskor så allt va färdig iordningställt. De har tagit prover o grejer o pratat o skivröntgen sen, mer vet jag ej nu men hon är trött men verkar ha slutat fradga nu...
tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...
Tack, men klart jag tänker då jag bara klampar in o "gnäller" men men, man är inte mer än människa...
kram till er alla goa tjejer.
Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni.
Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova...
Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer >
Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis.
Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...