Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:14:38 följande:
    Hur vet man när de har utförsäljning?Hörde att de även skulle ha i stockholm. Och då måste ju jag fara.
    maila dem och be dem lägga till din adress på deras mailinglista. De brukar skicka ut ett mail till deras kunder ca 4 dagar innan utförsäljningen.
  • karmasus
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 12:30:26 följande:
    Låter väldigt lovande. Men HUR vet man när det är?
    se inlägg 10277
  • karmasus
    Tasha78 skrev 2009-11-09 12:29:24 följande:
    vad har jag missat
    se inlägg 10274
  • karmasus

men guuuuuuud va fin den röda Småfolksfleecen var! måste klicka hem en till snäckan =)

• karmasus
    Glamrockare skrev 2009-11-18 12:47:52 följande:
    ni som är lite haja på detta, vet ni om Rabalder är Danskt?De har nämligen slutat o sälja kill kläder här i Sverige iaf (ur töntigt) o jag älskar deras kläder på mina pojkar så jag vill hitta dem om jag så skall köpa dem ifrån utlandet o få dem hit skickade.
    dessa?
    www.rabalder.se
    de har postorder =)
  • karmasus
    Tjollabolla skrev 2009-11-27 14:23:43 följande:
    *grr* Tur du inte trissade upp det, den har legat i min minnes lääänge
    oooups =)
  • karmasus

Smultronhjärta, det går att rädda hårddiskar. Minnet brukar vara intakt.

Min sambo lyckades rädda min hårddisk fast jag hällt 1 hel kopp te i min laptop!
    (har inga vätskor när min dator längre... )

Det finns hopp!

• karmasus

Lilla Ego 07 skrev 2009-11-29 14:09:28 följande:

Hejsan.Vet att det har frågats tidigare i tråden men jag frågar igen för jag med min amningshjärna kommer inte ihåg:) Vet ni om det blir någon OTT utförsäljning i stockholm?Bara måste ha tag på mera badges, har en futtig liten klänning (visserligen underbar) och det duger helt enkelt inte.Ni som var i Limhamn, fanns det mycket badges? Vill ha från storlek 68 och uppåt. Lillan har stl 62 i klänningen och den är fortfarande med lite växtmån.
    fanns enstaka body och babybyxor i badges i str 68. Såg inte något i större storlekar. Str 68 fanns det en hel del av.

Vet inte om det blir något i Stockholm. Maila dem och fråga.
  • karmasus

Mårning =)

Smultronhjärta skrev 2009-12-01 08:50:46 följande:
    God morgonEn väldigt specifik fråga men kanske någon som minns--Småfolk velourdräkt med äppelfickor och hög krage..Någon som minns nypris på denna
    600 kr =)
    Ska du sälja så gör det i Danmark! De är galna efter den där. Sålde snäckans för 350 danska kronor + frakt
  • karmasus
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 08:56:20 följande:
    Voj voj...sälja i Danmark känns svårt-jag förstår ju verkligen inte danska Säljer du på TS då?
    Japp sålde den på TS och skrev på svenska. De ställer frågor om de inte förstår.

(sålde storlek 74/80)
  • karmasus

Någon som är sugen på att shoppa vårsandaler billigt?

Ellos har 50% på outlet. De har bla en del Kavat på rea så de blir vääälidgt billiga
    rabattkod: 206050

• karmasus
    SmillaMilla skrev 2009-12-03 09:59:46 följande:
    Alltså 50% på rea priset?
    yes - dras i kassan
    alla outletvaror (de med röd ouletskylt på bilden)
  • karmasus
    JsN skrev 2009-12-03 10:19:35 följande:
    Var?
    sök på Kavat och tryck sedan på outlet så har du alla samlade
  • karmasus
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 11:35:01 följande:
    8 par kavatskor (Maia, lillebror+kusin), 3 par adidas (Maia + kusin) och 1 par finskor till Maia Sen lite kläder och ett par stövlar till mig o lite annat smått o gott *nöjd*Tack Karmasus
    =)
    WOW!
    Vassego !
  • karmasus
    Buttelina skrev 2009-12-13 22:07:48 följande:
    BRA KÖP grattis
    hamnar nog i växalådan ett tag men kunde inte låta bli =)
    Tack för tipset!
  • karmasus
    Zvartaliljan skrev 2010-01-01 16:35:53 följande:
    Hej! Skriver från mobilen lite kort bara. Får prata mer när vi fått komma hem, vilket troligen blir om 2 dagar. Mateo kom som ni nu vet den 30, jag gick länge hemma och förnekade värkarna och bara vägrade först inse att han tänkte komma...men när vi så kom in till förlossningen kl.3 så var jag öppen 4cm så då var det bara att inse att det inte gick att knipa 2 dagar till. Kl.11.39 är han född, ingen sugklocka denna gången så jag sprack inget och mår toppen hur förlossningen var i övrigt är väl dock inget jag kommer tala gott om...men lön för mödan fick jag ju han mår jättebra, vi ligger på vanliga bb och så fort hans vikt vänt uppåt igen så ska vi få åka hem en bättre bild på prinsen finns här om någon vill klistra in i bt: www.ltblekinge.se/halsaochvard/blekingesjukhu...
    Stort Grattis! {#lang_emotions_laughing}
    Superlik din dotter!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15