Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-09 18:20:41 följande:
    Läste lite på Bib's Molo-sida. Och surprise, surprise, vi är omskrivna i år igen : Okay lagersalg med en masse varer i ALLE str. ( ihvert fald da jeg var der kl 14) Desværre rigtig mange svenskere som følte de ejede stedet-PINLIGT! Ja der var rigtig mange svenskere som rev alt til sig og sad hvor det passede dem. Meget pinligt.Lettere kaotisk tilstand i går eftermiddags, hvor svenskerne stadig sad og sorterede deres enorme bunker. Og så fatter jeg ikke det med, at alle de svenskere bare går ind som om, at de ejer det hele og tager ALT og kaster i sækken for derefter at sidder i flere timer og sortere 4/5 fra! Eller de der ts-hajer, der sælger til overpriser! Bliver så sur hver gang, fordi vi kommer tusindvis af mennesker, der køber til vores egne børn og rent faktisk ikke har planer om at tjene penge på det! Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg se én af dem få en hentydning fra en ansat ;)
    Ja, vad säger man...
  • LA Woman

Hej girls

Har åkt på andra superförkylningen denna höst/vinter Tycker ju inte att det var så länge sen jag var sjuk sist *blä* Ska vara hemma och ta det lugnt idag för imorgon ska jag försöka släpa mig till skolan och skriva matteprov med en massa alvedon i kroppen Barnen är iaf pigga och friska än så länge, peppar peppar!!!

• LA Woman
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:17:04 följande:
    hej hej..du kan ju köpa sådana där hmmm namnband tro ja det heter å sy ppå insidan så slipper du skriva i dem.. tro det blir att beställa sådana till maxen..snyft måste rensa maxens garderob.. stl 80 suitar å bodysar e för korta i armarna =(... vill itne... finaste printen ligger ju där...inkl cartton, å birdie=(
    Jag namnmärker med isydda vävda band, de går ju att sprätta bort igen Kanonbra tycker jag även om det är lite töligt att sy dit dom... Köpte faktiskt namnnappar också till Felicia häromdan, de har varit på mig om att namna hennes nappar och färdignamnade var perfekt!! Nu har hon förvisso bara napp om hon sover på dagis men hon måste ju alltid ha nån där såklart. Ska snart ta tag i att få henne nappfri!!!
  • LA Woman
    Plummy skrev 2009-11-10 09:27:47 följande:
    Hej på er alla! Ser att en del är förkylda..trist! Här mår vi bra förutom lilla Olle som har en rinnande snornäsa. Vad mycket fint ni handlat på salgen.. blir så avis!Nu sitter jag i min ensamhet och kikar lite, Olle sover ute i vagnen o Signe hälsar på sin mormor en sväng och ja stora Tilda är på sexårs. Själv är jag så shoppingsugen. Finns det nåt roligt erbjudande nu? Hade förresten fått mail att Funkybaby lägger ner.. tråkigt! Jag har verkligen gillat den shopen!
    Är också avis på alla som åkt på salgen men snälla goa Everlonn shoppade ju en del fint till mig så nu är jag nöjd ändå {#lang_emotions_kiss}
    Tjollabolla skrev 2009-11-10 09:28:41 följande:
    Namnnappar har vi oxå, dom ÄLSKAR dom på dagis! Milo har oxå bara nappen när han sover på dagis, hemma vill han ha den konstant. Jag är SÅÅÅ trött på den, men han lär inte gå att få nappfri på ett bra tag...
    De verkar kanon!! Så bra att slippa förväxlingar Felicia vill också ha sin jämt men jag gömmer dom så får hon den när hon ska sova eller om hon skulle bli jätteledsen eller så
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:31:18 följande:
    hmm namnnapp det vore ngt kanske till max med=)...men han e kräsen när det kommer till nappar vill bara ha mam nappar=S..finn den modellen tro??
    På "namnnappen" fanns flera olika modeller
  • LA Woman
    Flock skrev 2009-11-11 08:40:57 följande:
    Men du hade ju ändå inte gjort något bra matteprov! Så det är absolut rätt beslut.. Fast jag förstår det är jobbigt att komma efter.. Hoppas du mår bättre uppåt dagen!!
    Tack Det var precis så jag tänkte, hade verkligen inte kunnat presterat topp idag! Samtidigt känns det aldrig bra att skjuta upp sånt, speciellt inte nu när man har så mycket i alla ämnen så här mot slutet av terminen.

Låter härligt med mysdag Klar med julklapparna...fatta va avis jag blir!!! Har ju inte ens börjat här
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15