Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-09 11:17:45 följande:
    Koden var: ute, tror jag.
    tack sötnos, har du lust att åka in till cillen idag, jag skall dit och spana lite{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:22:44 följande:
    Nä jag jobbar sen i eftermiddag.Ska ev dit imorgon.
    ja då jobbar jag Vad synd
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:25:21 följande:
    Länk kanske? minpluddevutt.se/
    den är SKITSNYGG{#lang_emotions_tongue_out}Jag spanade på den tlls jag såg att det bara var stora sorlekar
  • nikki2006

ingen som har förslag på vinterjacka till töserna??? Har kollat på den ursnygga småfolk jackan med turkost men jag har ju redan overallerna och molos kostar ju 1000kr st. Tycker det är lite dyrt för en enfärgad jacka faktiskt

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:29:09 följande:
    JA snygg är den!!Men M behöver en vinterjacka egentligen. Men tänkte att man kanske kunde ha fleece under istället....
    Ja det tror jag absolut funkar, jag menar hur kallt brukar vi ha i skåne
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:30:12 följande:
    Ja men den är lite smal står det och det är inte jag just där det behövs iaf. Tänkte att jag kan köpa den till Michaela och sen sno den.
    bra plan
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:31:48 följande:
    Men vad har du tänkt dej för jackor?Vi har bara overaller och sen nån åka bil jacka. E har ju NS och Anjelin har ingen alls mer än fleece just nu.Molos verkar ju bra, men dyra, ja...
    Till dagis men regnställ under eller gå ut med hunden när det är lite kyligt men inte overall väder. Kankse onödigt att köpa nån jacka då och köra på fleece och soft shell{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:36:05 följande:
    Ja i de lägena kör vi lager på lager istället.
    ja jag antar att jag bara är lite shoppingsugen men jag har handlat lite nu på morgonen faktiskt{#lang_emotions_tongue_out}På babyshop så hade de fått in katvigs grön/lila randiga velourjackor så det blev den + mössa{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-10-09 11:37:13 följande:
    Ja det var verkligen likt!
    Vad kostar pop softshelljackor???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 11:38:20 följande:
    tja jag har en Caretec-jacka till Maia på dagis. Hade hon hela förra vintern med och den är fortfarande som ny Sen gillar jag ju M.A.T och Ida.T men de är ju lite dyrare...caretec-jackan köpte jag på T med tillhörande byxor för en femhundring Didrikson kanske? skurk-kids har ju 50%
    idats tittade jag på och den är fin men jag tycker blått bler så pojkigt. Hade de släppt någon flickigare jacka eller svart så hade jag slått till direkt. De andra märkena är jag inte så insatt i men jag skall definitivt kolla upp dem tack för hjälpen vännen. och jag kommer förrästen på tisdag{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15