• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-22 14:37:31 följande:
    *fnittrar lite åt danskövningen, be JsN om en till räknelektion nu med moahahaha*
    *tjurar lite* Och fattar inte inte vad som är så svårt med att räkna tjog isf tiotal.

VAd är det för toaringar ni pratar om? *nyfiken*
  • JsN
    Stormis skrev 2009-10-24 13:48:06 följande:
    Bra idé . Fast då får jag nog tråden på mig, de flesta vill ju ha i slutet av november. Jag behöver ha den i början... Början av dec är bara ok om jag får för tidigt så att bebis kan följa med då...
    Vad fasiken, vi hinner väl få dig till ett BB om det skulle sätta igång! *tror fortfarande på julafton*
  • JsN
    Stormis skrev 2009-10-24 13:59:56 följande:
    Inte tjata om julafton, "stackars" barn. Nä, jag röstar på salg i mitten av november och förlossning den 21 november så blir våra födelsedagar i familjen urlätta att komma ihåg för maken (21 sep, 21 okt) . Tog mig förresten friheten att skriva upp dig i salgtråden. Har själv inte kollat den förrän nu . För visst tror du att du hänger på så länge det inte är en fredag?
    Ok då, jag kompromissar och tror på21 december, det ska väl maken klara att komma ihåg? *tycker gott att du ska få känna på övertid, K hann du ju inte ens börja vänta på*

Jo, jag såg det. Jag ska försöka hänga på.
  • JsN

Jag behöver strumphjälp!

På den tiden pytte hade små och söta fötter köpte jag bara babystrumpor, ni vet sådana med mjukt nedvikbart skaft. De slutar hos alla kedjor i stl 19-21 och det är för litet. Nu är jag alltsåpåjakt efter den typen av strumpa med antihalk i stl 24 typ.

Jag vill nämligen ha ENFÄRGADE strumpor utan hård resår (pytte har knubbiga ben) med antihalk. Gärna, brunt, rött eller orange! VAr hittar jag det?

• JsN

Något tips på var, gärna fraktfritt eller rabattkod? *gillar också idaT*

• JsN
    Buttelina skrev 2009-10-25 14:03:26 följande:
    hmm babayshop??
    Bara små storlekar. tyvärr.

POP alltså! Har de också enfärgade med mjuka skaft?
  • JsN

Vilka färger var det på lurvarna i våras? *försöker låta bli att köpa en brun med 20%*

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-10-25 20:10:40 följande:
    Men den är ju jättefin Blått är ju fint eller är det för likt lila kanske
    Nä, blått är bara trist (och för pojkigt) Lila är bara inte fint. Eller det kan det vara på andra, men inte om jag får välja. (Min mamma gillar lilaoch vi är "ganska" lika därför är det rätt kul att vi har nästan samma oddmolly kofta, men hon har lila band och jag rosa)
  • JsN
    lillronya skrev 2009-10-25 20:26:17 följande:
    Jogging och finskor gäller ju i skolan nu...
    Ja,påmin tid hade grabbarna loafers och mjukisbyxor... Det är väl ungefär samma...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15