• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ronya: Vet du om Cillen kommer ha lite rea snart? Har sett lite fint

• jompa
    lillronya skrev 2009-10-28 18:04:45 följande:
    Nä har lite dålig koll just nu. Kan höra nästa gång jag är där.
    Såg lite fina klänningar från HTKAF och Wheat tror jag det var
  • jompa

Hej tjejer
    Vilka fina salgbilder i BT
    Hoppas ni har haft roligt, men det tvivlar jag inte på.

Här hemma sälj nu snart de sista Moloplaggen vi har, ja jag vet jag är helt knäpp. Men det bjuder jag på

• jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 18:53:45 följande:

hej tjejr.hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    Söta vännen.
    Tänker massor på dig och hoppas du ska bli bra snart.
    Många kramar.
  • jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:

Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer..TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA
    BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN..

LÖÖÖÖÖÖÖÖV JORosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!!Tack snälla snälla ni!!Ni är bästast i hela världen!!
    Hej vännen
    Hur är det? Mår du bättre?
    Såg att du fått komma hem nu, måste vara skönt.
  • jompa

Damien och Adrian skrev 2009-11-14 18:06:58 följande:

Vi insåg att det skulle bli så mycket trixande att vi hoppade det huset. vi ska kika på några färdigrenoverade hus istället. Vi funderar på vad som är viktigast för oss - hus med stor trädgård eller om vi ska ta kedjehus med liten trädgårdsyta men med mycket vardagslyx inne - bubbelbad,basatu, helrenoverade kök o bad.  svårt det där, vi velar fram o tillbaka...
    Så ni går oxå i hus tankar
    Vi med men då blir det nog radhus med en liten tomt och färdigrenoverat och klar. Har renoverat våra tåv senaste lägenheter så vi orkar inte sätta igång med det igen.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:08:43 följande:
    grön/mint. visst köpte du dina på lillamirakel?? då är det grön/mint du har
    Butte:
    De där ränderna letar jag efter till sonen, han har ett linne som han sover i och de passar så bra på honom.
  • jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:13:26 följande:

Å det va inte alls lite.. Betyder så mycket när man är dålig, jag blev verkligen GLAD när dom kom, man känner sig mindre ensam i eländet, ni e så himla snälla!!Missat länken, har inte hundra koll på läs o skriv tror jag

hej vännen.jo då.. jag tycker faktiskt det gått massor framåt sen igår bara, inte riktigt lika vinglig o snubblig, sover mycket än, fattar inte hur mycket man kan sova egentligen.. ja fick bryt när dom körde mig till neurolog rehab i sköndal, nästan panik alltså, jag grinade mig hem över helgen sen fick jag göra en deal med dom så nu ska jag bara vara där och träna vardagar *skönt* längtar till allt är som vanligt igen, att få gå ut i parken o leka med bubblis *längtar*
    Åhhh vad jag hoppas du snart ska orka leka som förr med Bubblis. Har saknat dig massor i tråden. Lova att du tar hand om dig.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:16:21 följande:
    ja tyvärr går de ju inte att få tag i, i butik längre älskar också dom ränderna
    nä man får nästan hoppas på en repris, men det är väl nästan att hoppas på för mycket.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:18:31 följande:
    jaa det är ju det isabels klänning är snaaart för liten ssååååå himla fin är den ju
    Jasså en liten klänning som snart inte har någon användare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15