• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 20:55:16 följande:
    Ja nu är hon bättre men det var toksegt också beroende på att hon liksom går ned sig eftersom hon kräks så mycket av feber. Idag har hon skuttat runt ute i vår nya miniträdgård

Jag tycker Preggi är fin i sin blåa overall, vad ska du ha till i mössa?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-10-18 20:56:20 följande:
    den blå är skitfin!!!!
    lillronya skrev 2009-10-18 20:56:10 följande:
    Å vad den är fin!!! Och P med såklrt!
    Tack.. Den är nog rätt fin ändå såg jag nu på bilden..
    mortillsju skrev 2009-10-18 20:59:08 följande:
    Ja nu är hon bättre men det var toksegt också beroende på att hon liksom går ned sig eftersom hon kräks så mycket av feber. Idag har hon skuttat runt ute i vår nya miniträdgård Jag tycker Preggi är fin i sin blåa overall, vad ska du ha till i mössa?
    Hehe, vet inte alls vad Philippa ska ha för mössa till.. Förslag?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Helle
    Preggi skrev 2009-10-18 20:57:31 följande:
    Vad mysigt!! Jag vill också ha en till men mannen vägrar... Han ger nog med sin nångång.. Vad gör du nu? Jobbar du? Hur är det med dina fina killar?
    Han är ganska så lång så han uppfattas lätt som äldre, men icke .. född 060606

Fina tjejen i blå overallen. Vi har också den.
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 21:02:58 följande:
    Hehe, vet inte alls vad Philippa ska ha för mössa till.. Förslag?
    Jag har ju en förkärlek till blått på flickor. Speciellt ljusa barn tycker jag passar i just den blå färgen overallen har så det är ett bra val tycker jag. Hoppas hon gillar den med!

Fint till hade väl varit nån rånarluva med nåt Moloprint (om hon nu gillar rånarluvor) om man vill kan man ju flicka till den lite med nåt cerist (tror pop har en del bra där) ...hmmm ska fundera vidare....
  • Preggi
    Helle skrev 2009-10-18 21:03:34 följande:
    Han är ganska så lång så han uppfattas lätt som äldre, men icke .. född 060606 Fina tjejen i blå overallen. Vi har också den.
    Coolt personnr.
    Tack. Vad har ni för mössa till?
    mortillsju skrev 2009-10-18 21:07:24 följande:
    Jag har ju en förkärlek till blått på flickor. Speciellt ljusa barn tycker jag passar i just den blå färgen overallen har så det är ett bra val tycker jag. Hoppas hon gillar den med! Fint till hade väl varit nån rånarluva med nåt Moloprint (om hon nu gillar rånarluvor) om man vill kan man ju flicka till den lite med nåt cerist (tror pop har en del bra där) ...hmmm ska fundera vidare....
    Jag gillar blått på tjejer jag med och unisex kläder. Tycker att mina tjejer, speciellt M passar så bra i blått och turkost och grönt.

Vet inte om jag gillar rånarluvor. *duckar* Men ska kanske ge det en chans. {#lang_emotions_dreamer}
  • Helle
    Preggi skrev 2009-10-18 21:12:09 följande:
    Jag gillar blått på tjejer jag med och unisex kläder. Tycker att mina tjejer, speciellt M passar så bra i blått och turkost och grönt. Vet inte om jag gillar rånarluvor. *duckar* Men ska kanske ge det en chans.
    Vi har en space rånarluva och en randig med blått i från PoP. Och en gammal mörkblå mössa från PoP som P hade när han var liten.
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 21:12:09 följande:
    Jag gillar blått på tjejer jag med och unisex kläder. Tycker att mina tjejer, speciellt M passar så bra i blått och turkost och grönt. Vet inte om jag gillar rånarluvor. *duckar* Men ska kanske ge det en chans.
    Jag är ingen rånarluvälskare heller *har inga hemma än* utan kör på vanliga mössor, det som är kul är väl Molos fina print på dem.
  • Preggi
    Helle skrev 2009-10-18 21:17:11 följande:
    Vi har en space rånarluva och en randig med blått i från PoP. Och en gammal mörkblå mössa från PoP som P hade när han var liten.
    Det låter fint.. Måste nog ta ett varv och kolla vad som kan passa..
    mortillsju skrev 2009-10-18 21:17:29 följande:
    Jag är ingen rånarluvälskare heller *har inga hemma än* utan kör på vanliga mössor, det som är kul är väl Molos fina print på dem.
    Kanske ska offra nåt gammalt plagg och göra en mössa?
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 21:21:40 följande:
    Kanske ska offra nåt gammalt plagg och göra en mössa?
    Det tror jag absolut på och sy den dubbel. Det blir väl inte så varm men det är ju inte Molos rånarluvor heller å andra sidan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15