Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-12-13 19:53:01 följande:
    jag ahde med gina tricot! deras linnen o toppar e kanon!! *rynkade sidor ju!!*jag gillar ju kläder som framhävde magen oftast.. så hade tajta kläder
    Ja, gina tricot är underbart!
    SmillaMilla skrev 2009-12-13 19:55:01 följande:
    Snyft. Ville ju ha den.
    Tråkigt! Den är verkligen superfin! Du får gå på jr modellen?
  • solouniko

Halloj i stugan!

Butte - TAAACK för fina posten idag Superfin verkligen! Och den passade ju tom

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-15 21:41:19 följande:
    men kul att göra så!! ladda inför rea liksom

haha seeega poten är ibland fast du bor ju låååångt upp KUL att den tom passade inte så konstigt att den inte passade isabel då
    Haha ja, det är ju inte supernära precis Ja alltså den passade bra på Milla, förutom liksom uppe på huvudet, där var den stor. Men de är väl så i modellen kanske? Lurvrånisen är också så, men den är större runt ansiktet än den här. Nä precis, inte konstigt att den var på liten på henne Ska fota imorgon!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-15 21:48:29 följande:
    God kväll! Vad händer här? Idag har jag varit och shoppat de sista julklapparna. Det känns så skönt att vara klar med julklappsinköpen
    Åh vad skönt att vara klar med klapparna. Det är INTE jag! Och jag lär väl springa och trängas på stan den 23e med alla andra Idag fick vi iallafall korten på Milla som vi ska ge bort i julklapp till mormor/farmor osv. Ett steg närmare iallafall
  • solouniko

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 22:03:33 följande:

Jäklarns, tack för påminnelsen - måste köpa ramar till Oliwers kort ju som vi ska ge Här har sisådär, systemet, ICA och Apoteket, så det behövs lite planering inför en storshopping som Jul (läs planering med leveranstid vid nätshopping )
    Haha oj Ja då gäller det att vara ute i god tid med nätshoppingen så man hinner få allt levererat i tid
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-15 22:05:36 följande:
    Just ja, korten har vi inte fått ännu men vi har köpt ramar iaf så jag räknar det som klart. Fotografen har lovat att vi ska få dem innan jul så det är bäst att han håller det! Jag var själv med barnen till Luleå idag så jag tänkte väl att det inte skulle gå sådär jättebra. Barnen brukar ju ha en tendens att sitta och slå varandra och sparka på varandra i vagnen, men det gick faktiskt jättebra de var så snälla

Ja pengar känns ju ofta lite tråkigt fast i den åldern kanske det är bäst.. Mina barn har inga kusiner ännu så det behöver vi inte fundera på än Fast till nästa jul finns det nog kusiner
    Ja men då är det ju nästan klart iallafall! Undra om jag ska köra på vita ramar bara? Svårt när man ska ge till äldre också.. Våran fotograf åker till Afrika imorgon så hon var verkligen ute i sista minuten idag, men vi fick dom ju iallafall Skönt att det gick bra! Var du nått på asko? Såg att dom fått in rosa baströjan från molo, jättefin var den! Men den går ju från 92 tyvärr..

Hur gick det med overallen förresten?
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-15 22:20:27 följande:
    Vi ska ha svarta ramar till våra bilder (bilderna är svart-vita). Nej jag var bara på Storheden så jag var inte in på Asko. Jag har sett den rosa tröjan i någon webshop och den ser jättefin ut, men 92 är för stort till Ella. Det gick bra med overallen. Jag skickade tillbaka den och det var inga problem alls. Hur är det med Milla nu förresten?
    Ja, det blir nog vita för oss då tror jag. Vi har fotat i färg, jag blev jättenöjd!
    Skönt att det gick så bra då, tog du någon ny eller väntar du?

Jo det är bättre. Tack för tipset i bloggen, men hon är jättelös och inte hård i magen. Sambon tror på tänder, men jag har gett upp hoppet om att hon någonsin ska få några Haha
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-15 22:42:59 följande:
    jag trodde också att det var tänder när jag läste din blogg
    Ja, det kan ju såklart bero på det. Men hon blir 9 månader imorgon och är fortfarande tandlös Så jag kollar aldrig ens längre efter tänder, haha! Har din fått?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15