Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-27 14:37:54 följande:
    jag är så sjukt sugen på lite nya molo klänningarJag vill ha allaDen rödflammiga, den med stjätfall och kaninerna. Som jag inte ens gillade innan men nu med allt det blåa. åHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH får nog slita mig från er och lägga in lite på t istället för att hindra mig själv från att handla
    OH stjärtfall Menade såklart stjärnfall hi hi
  • nikki2006
    Preggi skrev 2009-11-27 14:40:11 följande:
    Undrar om jag ska hålla mig till dess då... Tror att klänningen skulle bli väldigt mkt mer använd av min klänningsgalna tjej... Blir nog en kaninklänning att börja med och den med stjärnor kanske? Gud vad jag velar...
    Jag med, man har ju inte råd med allt. Supersvårt att välja{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    Milliz skrev 2009-11-27 14:42:19 följande:
    De var verkligen jättefina allihopa. Synd eller kanske tur att de inte finns i mindre storlekar
    Kommer säkert babyklänningar sen{#lang_emotions_demon}
  • nikki2006
    Preggi skrev 2009-11-27 14:44:32 följande:
    Jag ska betala räkningarna ikväll sen ska jag se vad det blir över.. Tror att det är en ganska bra månad.. Fast man ska ju köpa julklappar med...
    Ja fast då kan det du handlar ju bli julklapp{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006

ser att ni fortfarande pratar nya molo hi hi
    Nu har jag i alla fall fått ut lite nya auktioner, hoppas det går bra och inte är för nära jul{#lang_emotions_undecided}

• nikki2006

hej hej vad händer här då?????????
    Jag har lagt in lite riktigt fina fynd på t{#lang_emotions_tongue_out}

• nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-28 18:39:28 följande:
    Ronya, BLUNDA NU!! Men jag måste bara berätta... Du har ju sett den lilla röda söta Kian som står på gårdsplanen hos familjen i skogen, visst!? Igår 17:15 ringde jag hem till H... Äldsta tjejen svarade: Nej mamma e inte hemma, hon slutade jobba 16.30, pappa skulle hämta henne men dom har inte kommit hem än... Ja, jag vet inte vad dom håller på med.... Jag trodde jag skulle dö av skratt. Tog ett djupt andetag och svarade... -Dom är säkert bara på coop och köper godis Detta kallar jag KÄRLEK!!!
    köper godis .-D Bra nödlögn där hi hi hi
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-28 18:44:40 följande:
    ja vad har jag dalmatinerna pärl plattorna flower {#lang_emotions_dreamer}Fats de passar ett par månader till. Vill du ha första tjing eller nåt???
  • nikki2006
    Mawe123 skrev 2009-11-28 18:48:24 följande:
    Åh fina fina älgklänningen. Jag letar julklapp till makens brorsdotter men hon är bara 1½ så den blir väl tokstor, eller ??
    ja lite stor blir den, 86 hade nog varit bättre{#lang_emotions_undecided}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-28 18:51:22 följande:
    Hahahahaha du är ju för kass! Då får du ju också berätta att du ringde för att kolla vad vi gjorde. Och att vi satt i vars en bil.
    Vars en bil säkert{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15