Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:15:26 följande:
    Hon sover just nu...gav henne dulcolaxen för en kvart sen ungefär så hon lär väl vakna när som helst o börja skrika...
    Fy vad jobbigt för er!!

Såg fina Lindexklänningen i BT. Det e sådant som får en att vilja ha en dotter! :)
  • högbergarna
    Buttelina skrev 2009-10-22 21:31:19 följande:
    sicken söt liten knut i bildis jag tokgillar hans namn
    Tackar! :) Knut är hans gammelfarfar som blev 101 år så det e ett bra namn! :) Tyvärr har vi kapat barret på honom för det kom massa nytt hår under så det såg stripit ut... han va så söt i lite längre hår! Men det växer ju som tur är!

åhh jag blev bara sååå kär i Katvigs midiapple i mörkblått!! Å den i lila o grönt! Men... jag köpte en ESL-tröja till Knuten för sammanlagt ca 400 spänn med frakt o allt så jag får nog lugna mig! :)
  • högbergarna
    Buttelina skrev 2009-10-22 21:41:54 följande:
    han är jättesöt coolt med ett sånt gammalt namn. köpte du en tröja för 400 var?
    Haha Jaa var va det?! Kommer inte ihåg.. Men frakten va dyr o skulle bara ha den tröjan så.. Men den e fin! Fast inte den jag egentligen letade efter! Å så råkade jag visst köpa en småfolktröja oxå.. Den ljusblåa med elefanter.. Så jag måste nog hålla igen lite.. Har blivit shopping för några tusenlappar under kort tid! Hehe!
  • högbergarna
    Oj då fyller du år idag??! GRATTIS!! Det gör jag oxå!

Hemma för VAB! Typiskt. Knut vaknade upp med snuva o som krupphosta!
  • högbergarna
    saturnina skrev 2009-10-23 11:22:40 följande:
    Åh, grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad coolt! Faktiskt första gången jag "träffar" någon som fyller på samma dag! :)
  • högbergarna
    saturnina skrev 2009-10-23 11:25:48 följande:
    Då har jag en fråga till dig. Vilket stjärntecken är du?Jag får nämligen alltid olika bud eftersom vi ligger i skarven.
    Jaa jag säger alltid våg och skorpion å så dår dom väl välja vad som passar. Fast jag är nog mer skorpion än våg. Men tyvärr passar mycket från båda in.
  • högbergarna
    saturnina skrev 2009-10-23 11:28:32 följande:
    Samma här. Men jag tror att universum skapades den 23 oktober har de räknat ut. Så det är du, jag och universum.
    Haha! Hahaha! Den va rolig!! {#lang_emotions_laughing}
  • högbergarna

Haha.. kul att läsa om era män o kläder. Min förstår inte det där med märken eller matchning! Lägger fram kläder varje kväll för annars vet man aldrig vad som åker på! Han tycker det e bra att jag sköter det där med inköp o han gillar de kläder jag köper.. Men han har inte koll på vad de kostar. Tur är nog det! ;)

Har span på några overaller nu. Molo. Hmm blå eller röd till sonen?? Båda e helt underbara!!!

• högbergarna

Å är det Molosalg i helgen?!!? Lyllos ni som ska dit!!!

Hmm.. självklart missade jag alla auktioner på tradera som jag hade span på i helgen.. Så ingen overall ännu. Maken har hemskt diskbråck o ligger endast på mage hemma å vi hade gäster hela helgen plus sonen så det va fullt ös för mig från morgon till kväll så jag hann aldrig. Typiskt. Overallerna blev riktigt billiga oxå! Suck!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15