Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-09 11:41:15 följande:
    Det är man väl alltid. Fin shopping där! Jag har ingen aning. Har fortfarande aldrig köpt nåt på pop. Kolla på T. Finns hur mycket fina skaljackor som helst där. Där köper jag våra. Eller om någon snäll själ ska till kosta outlet.
    jag skall kolla upp t{#lang_emotions_heart} nej vänner nu bär det av till Annacill och sen skall jag packa upp mitt fina paket jag fick hem idag{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006

jo förrästen ronya, såg du molnklänningarna i bt???

• nikki2006

hej nu är jag hemma efter shopping och fin post i brevlådan väntade{#lang_emotions_tongue_out}
    Ronya, jag blev lite ledsen när jag läste det du skrev om din och mannens släktingar som inte kom på kalas. Jag hade nog blivit lite ledsen. Tobbes släktingar är super bra på att komma men på min sida kommer bara min bror och mina föräldrar för alla andra är ovänner och det är också rätt tråkigt

• nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 16:29:15 följande:
    Vilken härlig snöbild i BT! Fast snön får gärna stanna där så att jag slipper ha hit den, jag kollar helst på bilder på snö.
    var det du som köpte mina byxor, tyckte att jag kännde igen nicket
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:31:28 följande:
    Maia såg den o sprang o hämtade sin regnbågsoverall o sa att hon ville ut o åka pulka ehh...liite väl varmt här för det kanske 10+
    Vilken härlig shopping vännen klänningen till maia var ju gudomlig{#lang_emotions_heart}Nu är det snart dax att träffas
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 16:32:34 följande:
    Jaaa! Fins flickorna.
    ja de är fina men kom på att det inte riktigt var mitt tryck så allt gick till t
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:39:12 följande:
    Ja visst var den söt på henne Lite somrig kanske men med ett par leggings till och en kofta så kan hon nog ha den på kusinens kalas om 2 veckor Ja det ska bli sååå kul o ses på tisdag! *längtar*
    ja säkert
    jag lääääängtar också{#lang_emotions_kiss}Hur går det med svanskotan???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 16:46:31 följande:
    Den är faktiskt lite bättre så jag kunnat sitta lite Men sen gör den ju ont efter jag gjort det förstås, men ändå en stor skillnad mot bara en vecka sen.
    Vad bra att det går åt rätt håll i alla fall
    Nä nu måste jag laga middag bye bye
  • nikki2006

Jag skall åka till min mamma idag bor 10 mil bort och vi skall gå på gangstar party ikväll och sen imorgon skall jag till Butte och träffa liljan butte och everlonn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15