• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-15 20:39:08 följande:
    gahhh vad tradera går seeegt . påminn mig att inte lägga ut på söndagar igen ever Bubblan: KUL att se dina inköp och att du är tillbaka
    Håller med, väntar på att en av mina auktioner ska lägga sig som avslutad, har gått över en timme och jag vill kunna skriva klart adresslappen
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 18:26:27 följande:
    Ja jag tyckte det var fint, men sambon bara rynkade på näsan. Som alltid! *suck*
    Har ni slopat Mira det underbart fina namnet
    Minou är ett fint namn tycker jag, men kanske svårt att få mannen din att gilla det.
  • jompa

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-19 15:26:30 följande:

Mmm.. den e jättefin!! Men jag får ge mig ett tag nu med kläder tror jag.. Har totalt proppfullt i garderoben just nu   Efter salgen o lite ströhopping landar vi nu på strax över 70 tröjor Borde ha ett litet hoppstopp

Då behöver inte Ida låna någon av mina barns 17 tröjor då som de har tillsamans
  • jompa
    lillronya skrev 2009-11-20 18:16:08 följande:
    Inte glömmer vi dej heller!!Jag vill också ha småfolks nya fleecejackor. Så himla fina!!!
    Jag med
    I alla fall den blåa, dottern passar inte så bra i rött.
  • jompa
    lillronya skrev 2009-11-20 18:23:49 följande:
    Ja de var superfina båda två!Min lilla fjolla går ju inte med på "pojkiga" färger. Då är det lillebrors... Så har hon sagt sen han föddes.
    Hihihi tänk vad snabbt de faller in i "pojk" och "flick" färger utan att man själv gör den indelningen.
  • jompa
    lillronya skrev 2009-11-20 18:34:11 följande:
    Ja precis!Jag har alltid klätt tjejerna i pojkfärger, men den damen går inte med på det. Det ska vara håååååsa
    Men då får du köpa den röda till henne och den blå till E.
    Synd att de inte kommer med fler färger per säsong.

Förresten vad är det sagt om Molos vårkollektion? Ska den komma snart?
    Läste något i tråden om det.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-11-22 09:14:46 följande:
    Jag är vaken! Men jag är sååå trött efter konserten igår så jag orkar knappt skriva Håller med dig om folk som hostar illa i affärer, jag blir såå äcklad och sur för att dom drar sig ut när dom uppenbarligen inte mår bra.
    Hihihihi
    Fast det kan ju faktisk vara så att de haft en förkylning och hostan är det ändå som är kvar, den kan ju sitta i hur länge som helst.
    Jag blev förkyld förra veckan och har lite hosta nu som sitter kvar, men är ju bra i övrigt.
    Kan ju inte sitta hemma i en månad bara för det
  • jompa
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:27:23 följande:
    Du hade kul förstår jag Fundilerade på att åka till stan och byta den rackans katvigtröjan, visst har little kids corner öppet söndagar?Vad gör du annars idag?

Jo, det är klart men man vet ju inte!
    Nä det är klart man inte vet och visst är man dålig ska man hålla sig hemma det tycker jag med.
    Jag försöker undvika att ta med barnen till centrum och så under dessa tider. Julhandlen gör jag utan dem och ska vi göra något försöker jag vara utomhus.
    Har en enorm skräck för kräksjukan så därför undviker jag dessa samlingar men mina ungar.
  • jompa

Kanske nån har en liten aning om typ kanske bara lite om det kommer nåt fint nu i vår, Molo då så klart

Kanske något djur dyker upp?!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15