Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 16:43:11 följande:
    Ha ha ha ha   Du!! jag e väldigt stark Men oki... Får knöla ner dig i en säck o släpa dig runt då
    De vore en syn *asg*

Näe, vi sätter henne (och liljan) på en stol i vårt hörn så får dom passa vårt medans vi springer runt och  letar kläder
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

ett eller 2 dockplagg ska jag ha med mig denna gång men ni kan väl få välja först

• stökmamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-21 17:00:01 följande:
    Ja NU börjar jag verkligen undra!
    THEA och Grodan skrev 2009-10-21 16:58:29 följande:
    Dockplagg?!? eller är det något du inte berättar?
    Ähhh, läs gamla salgtråden då... där pratade vi dockläder ju...hummm
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-21 17:04:13 följande:
    Dockplagg OCH könsul Låter nog allt som att du har fått gubben på nya tankar
    okej rå så fort jag hittat en ny pappa till bebisen och lyckats övertala honom att vi ska ha en bebis direkt så ska jag boka ett könsul i malmö jag lååvar

Duntoffla, hjälp mig Du vet att vi pratade dockkläder
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2009-10-21 17:19:57 följande:
    Ha ha- snacka om dyrt könsul Men jag vill också minnas att det pratades om att köpa pyttekläder för att sätta på dockan i avsaknad av bebis Sen på salgen hade jag dock ingen koll eftersom jag var i full färd med att fixa de där pyttekläderna till dockan i magen
    dessutom har J inte gått att övertala om fler sen 2an kom och han fick en av varje
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 18:13:41 följande:
    Smiter in en stund här medans älggrytan står o puttrar på spisen (brorsan som sköt o bjöd på lite kött)Fick hem lite fint post idag, bland annat den rosa lurvoverallen från Småfolk i strl.62, vad jag nu ska med den till Prolistern är laddad...måste ha bort allt som ligger här nu så man får plats med allt nytt
    gött

Vet du, måste man ladda om prolisterprogrammet varje gång man vill använda det?
    och hur kopierar jag betalinfo för att slippa skriva om det manuellt varje gång?

(försökte i T -tråden men ingen hade visst tid {#lang_emotions_dreamer})
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 18:20:12 följande:
    vet inte vad du menar med ladda om?Automatiskt vinnarmail kan du fylla i på din sida på tradera Gå in under "säljverktyg"
    om man måste ladda om/ner  programet varje gång på laddaknappen på Tradera
    nikki2006 skrev 2009-10-21 18:18:50 följande:
    Betalinfo brukar jag lägga in under betalinfo-fliken för det gick inte att kopiera tilll den vanliga texten på min dator
    aha, går det att kopiera där tro? eller följer det med automtiskt?
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 18:52:06 följande:
    nej du laddar ner programmet till din dator o startar det därifrån sen. om du använder "duplicera" när du skapar en ny auktion så blir det en exakt likadan auktion, med samma text när det gäller allt. Så du slipper fylla i på nytt, du bara ändrar rubrik/text/bild utefter vad det är för något du ska sälja.
    aha, man tackar
  • stökmamma
    Harley skrev 2009-10-21 18:56:01 följande:
    Hundrade gången jag kikar in idag och hoppas på att det ska stå: MOLOSALG NÄSTA HELG... 
    har funderat lite på det, i våras fick vi ju reda på det  mer än 14 dagar innan, alltså borde första och andra helgen i nov vara salgfri??? {#lang_emotions_undecided}
  • stökmamma
    Buttelina skrev 2009-10-21 19:06:56 följande:
    men du fick tillbaka vad du gett i alla fall du får köpa nya på rean till lillebroren näää inte 14 dagar innan??
    jo, i salginfobloggen så är det utlagt 25/4 och salgen började 13/5
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 19:12:30 följande:
    Tjejer: HELT OT  Men var köper ni era handukar/badlakan!? Jag letar nytt, roligt!!
    Jag håller mig till ikeas kanske inte så jätteroliga men i glada färger
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15