Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:32:47 följande:
    tack  hehe nu när jag vet vem min egen stalker är så känner jag mig inte lika " paranoid " längre...Nelly tycker ni ska komma på spökkalas hit
    Är det den vi trodde?
    Spökkalas låter nice!!
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:37:29 följande:
    för att klargöra, inte min butik eller mina kläder eller min dotter
    Hon var ju supersöt!
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:40:17 följande:
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt. helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
    Ok, då är jag med!
  • ChokladMoshin

Näe, ut och posta T paket var det! Cu!

• ChokladMoshin

Gokväll tjejer!!

Hur är det, får man efterlysa saker i tråden?

• ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 21:43:20 följande:
    Inte så att man skriver  " nån som har en bla bla att sälja" det är ajabaja Men tex... Nån som set en bla bla e ju oki
    Ok, thanks!!
  • ChokladMoshin

Ingen som sett OT jeans leggings från Hm i stl. 86 på sitt Hm?

Är förresten överlycklig!! Min son har helvänt om lila. Från att ha vägrat tjejiga liula, säger han att det är en killfärg nu. Så nu ska inhandlas lila lurv med lila NS mössa!!
    Om jag hittar hans size vill säga.....

• ChokladMoshin

PLZ!! Nån som sett den lila lurven i stl. 122 el. 128 nånstans, med eller utan luva spelar ingen roll, men helst utan.......

• ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 22:22:05 följande:
    Babyshop? Eleraff?Vet inte på rak arm, men babyshop hade många lila kvar, minns inte storlekarna dock
    BAra 1 i stl. 116. Ska kolla raffen, tack!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15