Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-10 21:00:34 följande:
    kanske
    Pengar inne, du får maila mig fler gånger om du har saker i 86/98
  • MejaKiZnic
    PartyMolly skrev 2009-11-10 23:23:59 följande:
    äntligen fått in mina salgbilder!!! fick massa error hela tiden å mitt ialltihop tog PLUS-medlemskapet slut!!!! Men nu är de inne iaf..... God natt i tråden... nu vaknar visst gumman..
    Jätte fina kläder

Idag ska vi hämta den nya garderoben, äntligen får allting plats på ett ställe

Nästa salg ha jag bestäm mig att jag ska köpa bebiskläder, blir det ingen liten då så blir det sen
  • MejaKiZnic

Jag har också handlat alla julklappar utan till sambon och mina föräldrar. Ullared blev det, massa billiga leksaker

• MejaKiZnic
    Flock skrev 2009-11-11 09:45:00 följande:
    Regnbågsjackan är bara så fin och riktigt -pris oxå ju! Du.. HAr du kollat vilken systemkamera man ska köpa och så?? Vi var och titta på siba igår men känner jag vill ha lite mer på fötterna innan jag köper..
    Ett tips är att möjligen be om att ta bort objektivet man får till och få köpa ett annat, det man får till brukar ofta vara dålig dottern tog sönder mitt objekt nyligen så nu har jag en anledning att köpa ett nytt
  • MejaKiZnic

har 7 helt nya molo plagg tydligen också, tyvärr för små

*nu får ursäkta jag röjer garderoben

• MejaKiZnic
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 12:24:12 följande:
    Oj stackare
    Lät ju helt fel de jag skrev
    Moonis skrev 2009-11-11 12:33:23 följande:
    Trist, lägga undan till nästa kanske Leggingsen du hittade förresten får jag kanse sälja igen Tänkte ha dom till den prickiga tunikan/klänningen i bildtråden men det svarta är lite skarpare. Blir kanske samma efter tvätt iof. för det borde väll va samma färger
    Prova tvätta de en gång då mörka färger bleks rätt fort, prova annars sälj

Möjligen, pärlplattor sländor fjärilar dinos valpar och space hm.......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15