Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 18:31:38 följande:
    Lyckades få in den till slut Ja må vara hängig men tusan så envis Va jätte upppiggande att fingra igenom den idag ordentligt, man behöver göra roliga saker känner jag det hjälper verkligen!! Å Molosar e ju himlans roliga visst
    Åh massa fina inköp jue!! Att sitta och titta på dem kommer säkert att göra dig kryare =)

Blir lite avundsjuk på den fina tröjan med knappar på, vill också ha sån. Har hittat knapp byxor och sonen är jätte förtjust i dem så letar efter tröja. Med lite tur kan det kanske dyka upp på T eller TS snart.

Men nu håller jag på att försöka få kontakt med en säljare på TS, som jag känner mig lite lurad utav, där jag vill låta köpet gå tillbaka -men hon vägrar besvara mina mail =( Så just för stunden är jag lite TS bränd.
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 13:49:30 följande:
    Åh DET gillade jag! Luna... Riktigt fint! Får nog lägga fram det för sambon Fast allt jag gillar gillar ju inte han ändå Jag vill verkligen ha MAJKEN men han tvärvägrar...
    Åh Majken är superfint, det och Tove är mina favorit flicknamn, men jag får visst bara pojkar..

Maken skulle dock aldrig kunna tänka sig Majken, i hans öron är det tydligen riktigt fult - och alltså otänkbart.
  • Mawe123
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 07:06:51 följande:
    God morgon!Jag har försovit mig!!!! Trodde inte att det var möjligt med tre små barn i huset. anton skulle få åka med grannen till dagis 7.45. Så jag satte inte klockan. 7.45 ringde som sagt grannen på och vi låg o sov Snabbt som tusan fick jag uppp Anton. Skall nu ge de andra barnen frukost och sedan lämna i park o på dagis. Sedan blir det tapetletar dag.
    Måste få fråga av ren nyfikenhet, får ni lämna på dagis utan att vara på arbete?

Här har de börjat med nya regler nu så vi får inte ens åka till tandläkaren eller läkarbesök utan att hämta barnen på dagis och ta med dem {#lang_emotions_yell}
  • Mawe123

visst har någon av er puzzelbyxorna med mudd, är de små i storleken, eller är de lika stora som de med pins?

• Mawe123

hmm ja det var kanske badges jag menade, har de med röd mudd i stl 86 och de fungerar så då kanske 92:or med puzzel ocl lilia muddar blir perfa!?

• Mawe123
    nikki2006 skrev 2009-11-28 18:37:47 följande:
    hej hej vad händer här då?????????Jag har lagt in lite riktigt fina fynd på t
    Åh fina fina älgklänningen. Jag letar julklapp till makens brorsdotter men hon är bara 1½ så den blir väl tokstor, eller ??
  • Mawe123

Gokväll i tråden! Läser nästan dagligen här, men skriver mer sällan, varje vecka kanske..

Kul att se att du är hemma igen Liljan!

Tänker också på bubbelmamman, blir orolig när hon så nyss varit dålig och nu dessa signaler på att kroppen inte mår bra -hoppas bara det var sviter från flunsan.

Jag håller på att packa inför Thailands resa på tisdag -underbart =) Viker molo linnen och Katvig short för fullt, underbara färger.

Känns bra att datorn följer med på resan så jag inte helt missar adventskalendrarna i webbutikerna, men lite trist att inte vara hemma och kolla lådan varje dag...

• Mawe123

Måste fråga om väpnar luvorna från molo i bomull, jag har kaninerna hemma i stl M till sonen på 2½ tycker den är bra till rymlig.

Tänker nu köpa en liknande luva i julklapp till en som är 1½. Jag vill att den ska funka både nu i vår och till hösten.

Ska jag välja S eller M?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15