• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-28 08:46:12 följande:
    Annacill, EST, eleraff, babyshop och säkert fler.
    å tack! o god morgon!!! har ni shoppat nåt nytt molo ännu??
  • Saraia

hajtröjan var ju superfin! funkar t en liten bustjej va?? den klänningen m stjärnfall i regnbågsfärger såg fin ut o den randiga tunikan o kanske fjärilsknapptröjan... o jag som absolut INTE skulle köpa mer kläder t barnen i år!

• Saraia

vad har wiell för adress??hittar ej deras hemsida
    O vilken tröja i julklapp t 3årig pojk: hajar eller regnbågsrandig molo??????

• Saraia

H o p e skrev 2009-11-29 01:30:36 följande:

Hej tråden, behöver lite åsikter! Jag har lagt in en bild i bildis på Molos älgtröja. Har länge letat efter något bra att ha till och har nu köpt ett par svarta velourisar och en svart polo från Lindex. Jättetacksam om ni kan kolla på bilden och säga vad ni tycker. Brukar ha stenkoll på vad jag gillar och inte gillar. Vet inte alls varför jag är helt ambivalent i detta fall. Kanske för att jag inte gillar det till 100%. Men som sagt tacksam för lite synpunkter.
    tycker det var jättefint ihop!!!
  • Saraia

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:13:41 följande:

Nu har de kört ihop sig lite i kroppen igen här. vet inte riktigt vad jag ska göra..Jag har ju haft rätt hög feber och det tar ju på kroppen absolut. Jag åkte i backen här vid frukosten nu igen, hjärtat mitt slår oregelbundet hela tiden och har hållt på så sen jag slog upp ögonen i morse, yr och svag.. Vill ogärna åka in igen självklart, men samtidigt så vad ska jag göra? Mest rädd att hjärtat ska lägga av mitt i allt.. Känns om jag inte får tillräckligt med syre i knoppen..*orolig*
    åk in absolut!!
  • Saraia

gu va fin hajarna är i BT, lillronja (bl.a) !!!! Åååååå ska jag köpa den t min 3,5åriga tjej el 3åriga brorsonen (i julklapp)????!!

• Saraia
    Buttelina skrev 2009-11-30 22:36:37 följande:
    regnbågen är UNDERBAR
    mmmmmmmmmmmmmmmmm fiiiiiiiiiiiiiiiin tunika på fin tös!!!!!!!!!!!! Måste kanske ha den, men undrar t vilken av tjejerna som ska få den... hum... den lilla tror jag....fanns ju som kortärmad klänning oxå men lite väl somrigt kanske....
  • Saraia
    Buttelina skrev 2009-11-30 22:42:57 följande:
    tack ta vars en
    ja kanske det...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15