Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-22 21:56:13 följande:
    Ja, de är nog på gränsen i alla fall. Ella kan ha 92 än, men de är på gränsen till för korta i ärmarna
    Vad bra då behöver jag inte sörja de.
    Hur lång är Ella?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-22 21:59:40 följande:
    Tror hon är 92 cm ungefär, men hon har ganska långa armar
    Hmmm då är de nog nästan jämnstora och A har också långa armar i jämföreles med hennes längd iaf.
  • lillronya
    Chill Juno skrev 2009-10-22 22:01:08 följande:
    Du la upp den alldeles lägligt! ;o) Dottern har vuxit ur lammsuiten och jag saknar verkligen söta lammen... Men nu får hon ju en fin tröja istället. :o)
    Vad bra att jag fick ut den just nu då!
    svischan skrev 2009-10-22 22:05:50 följande:
    Och du har ju fått flera barn, då ska jag lyckas med ett!Jag vet ju inte riktigt hur detta fungerar än, plus att min läkare är dansk och jag fattar typ hälften av vad han säger, men visst är det spännande.
    Vi var på utredning mellan nummer 4 och 5 i skaran.
    Helt plötsligt kunde vi visst inte få fler barn...
    Men det ordnade sej sen ju.

Klart ni ska fixa det ni med.
  • lillronya
    svischan skrev 2009-10-22 22:16:11 följande:
    Kul att höra solskenshistorier, och grattis till de alla underverk!vi håller alla fingrar och tår på att detta ska fungera!
    Håller tummarna för er!
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-10-22 22:22:12 följande:
    nu har jag skickat in storasysters pandaförsäljning, nästan 500kr och en digitalkamera fick hon ihop trots att hon "glömt" flera stycken *stolt mamma* om man skulle ta och försöka få ut lite mer på T, men har ju inget som går.lägg till mig på "fattigasalglistan" Och smultron, sluta tipsa jag blir ju ännu fattigare ju
    Vad duktig hon har varit!!
    svischan skrev 2009-10-22 22:22:24 följande:
    Tack!Nu väntar sängen, och med den myyyyyys med gubben=)God natt!
    Godnatt
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 22:32:37 följande:
    Så nu var det jobbiga avklarat och lillan sover helt slutkörd. Nu är mamman shoppingsugen...men måste ju försöka hålla mig lite till salgen
    Å era stackare!
    Jag har en vaken E här med hosta. Har tvångsinhalerat igen
    Ska ringa läkaren imorgon för nytt pulmicortschema.
    Har kört bara med airomir nu i några veckor men det räcker inte på vintern....
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 22:41:33 följande:
    Nä här kör vi med både pulmicort och airomir nu...och Maia har klarat sig bra på det *peppar peppar*Har E blivit vaccinerad?? Jag är så nervös att Maia ska hinna åka på skiten innan hon får vaccinet...Hoppas E blir bättre, kanske bra om ni får komma in och inhalera lite på sjukhuset. Det hjälpte Maia supermycket sist.
    E har inte blivit vaccinerad för att jag inte fått tag i någon på sjukhuset.
    Ska försöka idag igen. Vill verkligen att han ska få det.

JAG tror inte han behöver inhalera på sjukhuset. JAn har inte så mycket krångel, men det  ger sej inte...
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-10-23 08:03:41 följande:
    E har inte blivit vaccinerad för att jag inte fått tag i någon på sjukhuset.Ska försöka idag igen. Vill verkligen att han ska få det.JAG tror inte han behöver inhalera på sjukhuset. JAn har inte så mycket krångel, men det  ger sej inte...
    Inte tillräckligt vaken för att skriva ordentligt, tydligen...
  • lillronya
    saturnina skrev 2009-10-23 08:13:31 följande:
    Godmorgon. För er som känner lillasyster vill jag bara tipsa om at hon har skrivit en så fin text i sin nya blogg. vithuset.blogspot.com/Kramar!
    Å vad det är sant vartenda ord! Jag får pippiskinn på hela mej.
    JÄttefint skrivet!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15