• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-10-21 15:35:29 följande:
    såg det! Tycker inte att de är värda priset uppriktigt sagt, köper hellre mer Molo. Katvig har blivit så dyra och ändå är det liksom inget speciellt, men jag köper sen - på rea. köpt massor redan....  vill ha lite bodysuit och bodies i småstorlekar men vill inte betala mkt för det.  Ska väl snart köpa lite mer junior ckså.
    Jag gillar mini apple väldigt mycket och de baggy byxorna jag köpte för ett tag sen är välanvända här hemma Däremot så håller jag med dig och att ränderna inte är värda sitt pris och inte de andra heller antagligen{#lang_emotions_wink}hi hi men det slank ner lite mini apple ändå. Molo har jag tröttnat på denna sesongen. jag handlar fortfarande molo, älskar ju molo men just denna sesongen har inte varit jätte wow om du förstår vad jag menar. Längtar dock till våren för då kommer jag att handla ihjäl mig hi hi{#lang_emotions_tongue_out}
    trist att katvig går så dåligt på t för det gör ju också att man handlar mindre
  • THEA och Grodan
    Incommunicado skrev 2009-10-21 15:21:32 följande:
    vad skönt! Damien gillar bebis och lyckligtvis är Adrian en sjusovare -han väcks av oss var 4:e tim för att få mat, tyvärr på flaska, när vi införde flaska på BB efter ett par dar så tappade han sugförmågan som var suverän innan, så nu kämpar vi.
    Välkommen hem med lilla Adrian

Och Grattis till stolt storebror Damien förståss
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och en NIKE juni 2010
  • ängeln83

Hej hej flickor
    Smiter in medans båda mina sötnosar sover, herregud så lugnt det blir på en gång

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • THEA och Grodan
    ängeln83 skrev 2009-10-21 16:03:02 följande:
    Hej hej flickor Smiter in medans båda mina sötnosar sover, herregud så lugnt det blir på en gång
    Hej hej
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och en NIKE juni 2010
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-10-21 15:47:12 följande:
    Jag gillar mini apple väldigt mycket och de baggy byxorna jag köpte för ett tag sen är välanvända här hemma Däremot så håller jag med dig och att ränderna inte är värda sitt pris och inte de andra heller antagligenhi hi men det slank ner lite mini apple ändå. Molo har jag tröttnat på denna sesongen. jag handlar fortfarande molo, älskar ju molo men just denna sesongen har inte varit jätte wow om du förstår vad jag menar. Längtar dock till våren för då kommer jag att handla ihjäl mig hi hitrist att katvig går så dåligt på t för det gör ju också att man handlar mindre
    Hur är dom där brallorna egentligen? Himlans sugen på ett par {#lang_emotions_dreamer}

Slog till på en lila randig tröja hos LLM nu, den är verkligen ett måste här!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-21 16:03:02 följande:
    Hej hej flickor Smiter in medans båda mina sötnosar sover, herregud så lugnt det blir på en gång
    Hej sötis!

Hur e det med lillasyster och storebror?   Är dom snälla med mamma?
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 15:34:24 följande:
    Datorn såld och katsching, 3000 kr till på spenderar kontot!  
    Härligt!!

Jag köper mer än vad jag säljer just nu, dåligt i salg syfte {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Ihhh.. Snart T avslut nr 2 idag... Hoppas hoppas dom stiger lite

• Tjollabolla

Shit, var på lekplatsen med Milo och TENS batterierna tog slut... Det var knappt jag tog mig hem... Får ha med ett antal uppsättningar batterier till Molo om det ska gå!!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 16:18:08 följande:
    Härligt!! Jag köper mer än vad jag säljer just nu, dåligt i salg syfte
    jag köper oxå mer än vad jag säljer.  Jag som sa att vi hade de mesta till nya huset... Helt plötsligt är det bara matbordet och Ts möbler som ska flyttas med... Jag förstår INTE hur detta kunde gå till... {#lang_emotions_surprised}
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15